Operation konrad 1 "The last look at budapest"

Jurgen van der Werf

Lid van de TWENOT
Mannen,

Deze in stilte gebouwd, heb hier al een tijdje niks meer gepost.
Maar wil weer wat meer gaan posten.

Deze vind ik zelf wel af, misschien alleen nog wat sneeuw toevoegen.
Maar daar denk ik nog even over naar.

Hij komt zeker mee naar overloon.,

Hé Jurgen, mooi eindresultaat geworden en de figuren op de tank vele malen beter dan op de rotspartij.
Je vraag m.b.t. sneeuw heb ik je beantwoord...ja voor de operaties Konrad I,II,III is sneeuw gepast. Ik zou op bepaalde plekken, voor Konrad I, sneeuw doen. Hoef je niet helemaal te doen maar misschien de wat lagere delen bij de rotspartij en onder de boom.

Boom met de statische gras methode gedaan? Moet je me even in meenemen op het jubileum want ziet er super mooi uit!

En nu Panther G KG Peiper 🤣 😉

Gr. en bedankt voor het posten.

JW

Hoi Jurgen,
Ziet er mooi uit jouw dio. Ik zou er ook her en der wat sneeuw aan toe voegen.
Dit type diorama kun je altijd mooi lang naar kijken door alle details ,waar ik ook nog weer iets van kan leren.

Groetjes Patrick.

Gaaf diorama Jurgen !!
bravo3_zpse820462f.gif

Zeer fraai ook de opstelling van de figuren en dat ze allen in dezelfde richting kijken.
Dat maakt die "last look" erg treffend.
De Panther ziet er ook erg goed uit !

Wedstrijd materiaal voor Overloon 😉

Groet 😀

De foto's doen helaas geen recht aan het echte geheel, maar dat mag de pret niet drukken. Het is er wederom eentje waar je trots op mag zijn. Iets meer "kou "in het geheel mag zeker, maar of dat dit perse dmv sneeuw zou doen, laat ik even in het midden. Gr Bas

ik zie ze nog steeds.

Ik zag ze eerst ook niet en nu wel!

Mooie Panther, leuke setting. Wat Peter zei; ze kijken allemaal dezelfde kant uit, maakt het meer 'eenheid'= mooi! 🙂

Mee naar overloon?

Gr Erik

Hoi Jurgen,

Je hebt een leuke setting gemaakt met je panther.Opbouw van hoogte in het diorama is ook goed gedaan,zal hem in Overloon eens nader bestuderen! 🙂

Groet,

Roger

Terug
Bovenaan