Ontplofte Nashorn in wording

Hoi hoi

Voorafgaand en (met name) tijdens de laatste Bouwavond in Zutphen heb ik gewerkt aan deze Nashorn. Afgelopen weekend ook weer het een en ander gedaan. Het model heb ik van Mark gekregen om me mee uit te leven, het is de oude Dragon en ik moet zeggen... de nieuwe Nashorn waar ik Jeroen's bouwaanwijzing van leen is een stuk gedetailleerder. Ik gebruik die bouwaanwijzing dan ook als mijn primaire referentie. Voor de rest doe ik er allemaal niet te moeilijk over. De ombouw doe ik met name met karton en aluminiumplaat (gedoneerd door de plaatselijke drukkerij). Dit project wordt dus mogelijk gemaakt door diverse maatschappelijk betrokkenen 😀 EDIT: vergeet ik toch bijna dat de Eric R. ook nog eens de loop heeft gedoneerd.

hornisse01.jpg

hornisse02.jpg

hornisse03.jpg

hornisse04.jpg

hornisse05.jpg

hornisse06.jpg

He Jochem,

dat ziet er goed uit zo. Ik heb hem in Zutphen nog niet zo goed bekeken, maar dat ga ik de volgende keer maar eens doen. Het rooster aan de zijkant ziet er wel grof uit, maar dat kan aan de foto liggen.

Succes er mee verder! MartinD

Hoi Martin en Marijn

Het rooster is inderdaad wat grof, ik ga hier gaas voor doen om dat wat te verbergen. Verder kijk ik ook al uit naar het schilderen, met een ontploft voertuig kan je altijd uitleven.

groets

Jochem

jochem,
ondanks dat we altijd flink lopen te ouwehoeren in zutphen over jou praxis praktijken vind ik dit er toch leuk en veelbelovend uitzien! ben benieuwd naar het vervolg!

grtz jeroen

Heej Jochie!

Toch leuk om te zien hoe jij van van alles en nog wat altijd weer wat weet te maken. Met je ontplofte Stug`s in mijn achterhoofd heb ik groot vertrouwen in dit project.

Succes en tot gauw,

Grtz,
Bouk

Terug
Bovenaan