ombouwen tamiya moter unit

ombouwen oude motor tamiya

Ik ga de Gepard uitrusten met de motoren en versnellingbakken van de Tiger I met de dmd unit van de Pershing. Ik moet nu noodgedwongen de oude motor terug plaatsen in verband met langzamere levering. Zaterdag en zondag demo in Rijswijk. De motoren van de TigerI moet passen, die van de pershing zijn te breed.

Groeten Richard Schotanus

kijk eens op www.rcpanzer.de staan een aantal mogelijkheden op vermeld.

deze zijn het makkelijkst te vinden door je aan te melden, en in de forums te zoeken onder de term "gepardheizer" is een gebruiker die hierover nogal veel gepost heeft.

Ben er zelf nog niet uit.... 😢

Harm, op de demo staat in ieder geval de RCAGH, de radio controlled armour group holland. (zie ook www.twenot.nl , kopje large scale) Ben zelf lid sinds een beurs in Goes,(februari) dus kan er niet erg veel over vertellen maar 't is een onderdeel of verwant aan de TWENOT, op zaterdag en zondag zijn er zo'n 10-12 leden die vele modellen zullen showen, en naar ik hoop ook zullen laten rijden op een berg zand van een 4,5 bij 12 meter.......

Zelf ben ik er op zaterdag, :idea: kan dan eventueel een cd'tje met barv info meenemen...... 😕:

Kijk maar of je 't red om te komen.

Harm: ik heb de vertraging van de Leo1A4 (zelfde bak) omgebouwd tot twee motoren.
Zonder draaibank of zo, geen extra gaten in de vertragingsbak, het enige wat je nodig hebt zijn een aantal extra tandwielen.
Als je meer info wilt, stuur maar een PBtje met je emailadres, dan krijg je een aantal foto's en een modificatiehandleiding.

Groet
Roel

van de RCAGH website:

beurs Darlingexpo
Posted on Tuesday, February 10 @ 21:13:30 CET by fred

modelbouwbeurs in Rijswijk

Op 20 & 21 maart staat de RC Armour Group Holland op de modelbouwbeurs " modelbouw & miniatuur 2004 " in de Darlingexpo. Deze bevind zich in Rijswijk aan de Volmerlaan 12. Het is geopend van 10 uur tot 17 uur op zaterdag en zondag. Entree € 5,00 volwassenen en € 3,50 voor kids. De kids hebben dan gelijk toegang tot de kinderspeelstad. Er zal regelmatig demnstraties gehouden worden met het rijden van radiografisch bestuurbare modeltanks en andere militaire modellen. U bent van harte welkom

groetjes Bas

Terug
Bovenaan