Off road wielen kübel

Ruud Gillis

Lid van de TWENOT
Hans Peulen had 't een tijdje terug in Roger z'n schimmwagen met 'n klein stukje Heinkel als achtergrond (....) diorama over de mogelijkheid of dat de banden van de schwimm ook onder 'n kübel werden gezet.
Daar durf ik geen uitspraken over te doen, maar kom net wel iets in die richting tegen. Naast de reguliere- en ballonbanden was er blijkbaar nog een derde smaak. En deze komen op de markt met ook nog de benodigde ophanging:
FB_IMG_1782758835938.webpniet heel wereld schokkend, maar wel 'n leuk extraatje voor op de kübel
Zit nog wat op de site van res kit te neuzen, het meeste wat ze hebben is voor gevleugeld spul. En nog wat voor op Merkava's, waar ik net zo in thuis ben als het Nederlands elftal (niks dus). Maar mocht je Merkava's bouwen zou ik er wel even kijken.

Laatst bewerkt:
Over die afwijkende wielen heb ik, voor Hans, een topic gemaakt 🙂

Die positsioneerbare vooras is wel erg mooi moet ik zeggen 👍🏻

Die zocht ik Jan! Maar kon 'm nergens terug vinden. Dacht, als ik 'm hier neer zet meldt er zich vast wel iemand. Nou staat ie hier ook maar wat verloren, mocht iemand computer vaardig genoeg zijn deze in het topic te plakken, heel graag!

Hallo Ruud,
Bedankt voor jouw belangstelling, en jouw bericht !
Deze nieuwe set zal goed van pas komen, met z'n stuurbare wielen en een nieuw bandenprofiel.

Ze pakken goed uit daar; ook nog versie twee met nog 'n ander profiel:
AV35-0021_1-1500x1500.webp
Als de vooras beweegbaar is zou ik er wel heeeeeel voorzichtig mee omgaan. Geprint materiaal is mooi maar ook erg fragiel.

Terug
Bovenaan