nieuwe foto,s 251/D UHU

hallo allemaal,
hierbij nog wat foto,s van de 251.
hij is nog niet helemaal klaar , er moeten nog wat pigmenten op.
en nog wat persoonlijke spullen
laat maar horen wat je er van vind.
groeten Arjen.

p1000091pp6.jpg

p1000088bs0.jpg

p1000093cg9.jpg

p1000094vj1.jpg

p1000096my6.jpg

p1000095ue2.jpg

Hoi Arjan;

Normaal gesproken post ik niet omdat dit allemaal VER boven mijn niveau ligt, 😳 maar deze keer doe ik het wel.

Hij ziet er erg netjes geleefd uit. Met nadruk op netjes. Het eerste wat mij opviel was de mooie kleur van de verf. En als zo'n voertuig echt actie heeft gezien lijkt het mij toe dat de verf ook wat verbleekt en smerig( Vervaagd, met een waas) zal zijn.
Ik ben geen expert ofzo, en ik doe het je absoluut (nog) niet na.
Ook mis ik de zwarte binnenkant van het 'duitse kruis'. Is dat zo bedoeld of...................

Greetz.

Hoi Arjan, leuk voertuig en volgens het tijdsbeeld in mijn optiek juiste weathering gezien de korte periode dat dit voertuig daadwerkelijk actie heeft gezien. Het voertuig is heel, heel beperkt ingezet en waarschijnlijk alleen bij de Führer-Grenadier-Division. De rest is hoofdzakelijk naar Fallingborstel gekomen waar de Panzertruppen werden opgeleid.

Had het voertuig wel voorzien van bedradingen om het nog wat levendiger te maken.

Er zijn verschillende soorten uitvoeringen van Balkenkreuz dus daarover geen opmerkingen van mijn kant.

Had je diorama alleen graag in een open veld hebben gezien omdat ik denk dat het voertuig daar beter tot zijn recht komt i.v.m. de infrarood lamp.

JW

info over dio UHU

hallo allemaal,
bedankt voor de complimenten over over de UHU.
ik wil nog even wat uitleg geven over het dio,
ik heb hem gemaakt om te laten zien wat je met mijn VBM producten kunt doen.(om hem op mijn stand te zetten op beurzen)
het huis ,de straat ,de stoep en de put deksels zijn allemaal mijn producten.
dus of het helemaal historisch correct is weet ik niet ,maar ik weet wel dat op het einde van WW2 heel veel mogenlijk was.
als ik er verder mee ben post ik weer foto,s
groeten Arjen

Terug
Bovenaan