Nieuwe Alpine tanker

Hallo iedereen,

Hierbij een paar foto's van het figuurtje waar ik nu aan bezig ben. Het is een van de twee nieuwe figuren van Alpine (de tweede komt ook nog) met een Alpine hoofdje. Naar (goede?) gewoonte is alles met acryl eninkt geschilderd.

Alle opmerking zijn van harte welkom.

Vele groetjes,

Gino

progress2A.jpg

progress2B.jpg

Dat ziet er wederom gelikt uit. Ik kan eigenlijk alleen maar positieve dingen zeggen over 't gedeelte dat al klaar is, maar ik ben erg benieuwd naar de camobroek...kun je misschien nog een (lichte) foto plaatsen van zijn rechterbovenbeengedeelte ?

succes Frank

verdomme, das hardstikke mooi man! zit hiero zowat te kwijlen over m'n toetsenbord!

even serieus,

ondanks dat ik de houding van het figuur niet super vind (vrij saai, weinig actie, en zo zie je ze helaas vaker staan) vind ik de sculpting wel overtuigend. het koppie vind ik super, zo mooi lukken ze mij nooit (kom nooit verder als een of 2 shadows en 1 highlight, dan is het detail al zowat weg en tijd om te stoppen met schilderen), en ook de jas vind ik heel mooi. wat zijn de gebruikte kleuren voor de schaduwel en highlights van de jas als ik vragen mag?

Timo de Porto

Hoi Gino,

Ik heb deze even mogen aanschouwen in Hoboken, en ik vind hem er in het echt nóg mooier uitzien.

Veel plezier met de rest van dit figuurtje en natuurlijk het andere bijbehorende figuur.

Groeten,
Hugo

Mooi!
Echt mooie figuren die van Alpine, maar deze zijn dan ook wel heeeel mooi geschilderd!
Jan 😀

Schitterend!!
De jas, verretuurder en jas zijn geweldig goed!!

ben benieuwd naar het eind resultaat!

leuk weer eens wat van je te zien, was weer ff geleden!

mzzls

snik

Gino,

waarom doe je me dit aan? Even slikken en weer doorgaan. Elke keer als ik weer een stapje verder kom met mijn figuren, slinger jij weer iets op het internet waardoor ik mijn eigen werk het liefst in de prullenbak wil smijten.

Ik vind deze echt heel mooi. Dat hoofd en die witte, nou ja witte, jas. Echt heel goed gedaan.

Bij de weg...... goede foto's ! 😉

Greetz,

Robert

Hi Gino,
Ik had de figuren al gezien van Teasung, maar je maakt van deze weer een waar meesterwerk 😱 . Ik vind hierin weer de oude Gino. Volgens mij ben je weer terug vanuit een klein dipje!! De medaille van AMSS begin maart heeft je volgens mij energie gegeven. Ik ben benieuwd als ik ze over een paar weken in Antwerpen mag zien. 🙂 🙂

Terug
Bovenaan