Nieuw

Het is gelukt. Hier de eerste foto. De rest volgt.

db6LuJ.jpg

sI9cei.jpg

kbVAiK.jpg

eigenlijk probeer ik een foto te plaatsen, maar het lukt niet. Ook niet met de hulp van de 10 stappen. Mijn computer (Apple) werkt iets anders dan de uitleg.
Wie helpt?

rico, wat bedoel je, dat de tijd van je postings verschilt met de werkelijke tijd? Dan moet je even naar je profiel; daar kan je de tijd aanpassen...ik dacht dat je hem nu op greenwich +2 moet zetten...je staat nog op wintertijd...
pascal

Jan, ga naar je foto; rechts klikken; in schermpje dat verschijnt eigenschappen aanklikken, dan het URL van de foto kopieren, dan terug naar je posting, op img rechts bovenaan klikken, URL foto plakken, terug op img klikken en klaar ben je...
pascal

Heel mooi geschilderd. Wel jammer dat je de gietnaden van de wielen zo goed ziet.

Groeten Maarten

Hey Jan, leuk werkstukje maar het is aangenaam voor de kijkers er ook es de xchaal, naam model, merk...bij te vermelden, ik vermoed dat dit de Zvezda BA-3 is ??

ik vind deze mooi geschilderd, de meeste opmerkingen zijn al gemaakt, een laag vernis op je decals en das opgelost, enige minpunt vind ik die blekere regenstrepen, die komen bij mij niet overtuigend over, ze lopen ook niet echt mooi recht op plaatsen.

Ik heb dit model net aangeschaft om samen met een T-28 en een SU 76 op een herfst winter lente dio te plaatsen...

cheers
Dominique

Bedankt voor jullie reacties.
Het is een beetje een chaotische start geweest om iets te plaatsen.
Het model is een BA-6 van Eastern Express. 1:35.
Het is nagenoeg uit de doos gebouwd. ik heb alleen zelf wat handgrepen gemaakt. Verder zit er maar 1 reservewiel bij dus heb ik aan de andere zijde zelf een wielnaaf aangebracht.

Het geheel is gespoten met Tamiya en Vallejo kleuren. Vervolgens is het model bewerkt met olieverf.
De regenstrepen zijn inderdaad niet mooi net als de decal maar dat los ik nog wel op.

Mijn primaire doel was om een model duidelijk op de site te kunnen laten zien. Met wat geklooi en steun van jullie is dat gelukt. Bedankt

Er volgt nu meer natuurlijk

Jan, wat een mooi model!
Hoe is de pasvorm, verdere details ed? Ik vind dit soort kits altijd wel interessant, maar durf ze vaak niet aan te schaffen vanwege de slechte (vaak onterechte, maar helaas even vaak terechte) reputatie van oost-europese producenten...
Jan 😀

Dag naamgenoot

Zoals eerder aangegeven zit er maar 1 reservewiel bij. Verder ontbreken er handgrepen op de deuren en motorluiken. Verder is het model redelijk qua detail. Ook de pasvorm is redelijk. Het is een eenvoudig te maken model. Met wat ik gezien heb van je postings lijkt het mij geen probleem voor jou om dergelijke modellen te bouwen.
Merken als Svezda, Eastern Express, enz hebben vaak bijzondere modellen in vergelijking met Dragon, AFV, Tamiya. Dat is voor mij de compensatie voor de ' mindere' kwaliteit. De prijzen zijn ook laag.
Zoals reeds vaker aangegeven circuleren de mallen over de diverse merken. De sprue van deze BA-6 is dus gelijk aan die van de BT-5 van Italeri/Zvezda. Ik heb ook eens de BA-64 gemaakt van Toga. Eenvoudig model wat extra aandacht nodig heeft qua pasvorm en detail maar uiteindelijk in de verzameling een leuke toevoeging is.
Naast de gebruikelijke Tigers, Panthers, en Shermans waar je mee doodgegooid wordt zijn dit voor mij soms toch de krenten in de pap.

Terug
Bovenaan