Nieuw modelbouwblad?

Maarten Weers

Lid van de TWENOT
Interesses
Britse leger 1944
Schalen
  1. 1:35
Nu bezig met
RAM MkII Kangaroo
Net gelezen op ml, er zijblijkbaar mensen met plannen voor een nieuw modelbouwblad.

sample1.jpg

kijk maar eens op http://www.modelmilitary.com/

groeten Maarten

Mmm... Marcus Nicholls... Where do I know him from?
Model Military....
Military Modelling...
What's in a name?
De layout ziet er bijzonder bekend uit. Zou het in Engeland een beetje rommelen in uitgeversland?

Military Modelling, military Modelcraft International, het Tamiya magazine, het blad van onze bodem en nu dit weer.....

Is het niet weer een beetje van hetzelfde??? 😕
😕: 😕: 😕:
en dan de prijs van die bladen..... daar wordt een "building on a budget"-bouwer als ik ook niet echt vrolijk van.... Zeker omdat er meestal toch maar 1 of 2 artikelen zijn, die interessant zijn.... voor mij dan....

*Ik heb ineens een hersenscheet!* 😱

Het zou een superidee zijn om zoiets online te doen en dan te betalen voor de artikelen die je gebruiken kunt...... 🙄

Hallo ROn,

Wat ik gehoord heb op ml is dit niet van het hetzelfde. Alleen maar militaire voertuigen en figuren. Een soort extreme modeling verhaal, hoe meer hoe beter. Zulke initiatieven moet je met beide armen omarmen 😉

Groeten,

Bas

exclusief

Het is inderdaad een afsplitising van het Tamiya magazine. Wat wel misschien goed is, is dat ze aan auteurs vragen om de artikels voor hun voledig exclusief te houden. Je zal de artikels normaal gezien dus niet in andere bladen zien, ze vragen ons zelfs om geen foto's van de modellen op het net te zetten. Volledig origineel dus.

Groetjes,

Gino

Ik vind het een goed initiatief. TMMI bevat teveel artikelen die niet direkt in mijn interessegebied vallen. Mil Modelling ook.
En die prijs valt volgens mij best mee, zeker vergeleken met bijvoorbeeld Mil Mod hier in de winkels. Bij een abonnement ergens rond de € 5,75 per uitgave. Da's toch niet slecht. Geen vl...dingen, formule 1 wagens etc.

Neeee, goeie actie van....van....van de uitgever

Ik denk aan een abonnnementje

zo ff een vraagje tussendoor, ik wil ook eens gaan kijken voor een abonnementje, maar hoe betaal je dat, doe je dat met credit card of kun je het overmaken? (heb de eerste namelijk niet!)

Timo

Timo,

je betaalt met Paypal en daar heb je geen credit card voor nodig.
Je kunt van je normale bank/giro rekening geld overmaken naar je Paypal-account.
Kijk even op www.paypal.com voor de mogelijkheden.

Anders gewoon het blad halen bij de locale modelbouw winkel.

Sven

lokale modelbouw winkel? de dichtst bijzijnde modelbouw winkel met een beetje een knap assortiment en goede prijzen is ernst huider in heerhugowaard, ben ik hoe dan ook met de auto of de trein een uur heen en terug (boot meegerekend). moet ik trouwens wel toegeven dat ik ook zo naar brattinga in sneek en leeuwwarden rijd (vanaf wieringen volgas dan ben je er zo!). maar om dit nu een keer per maand te doen lijkt me toch een beetje te gek. dus dan een abonnement. ik ga eens kijken naar de paypal!

Timo

Terug
Bovenaan