- Interesses
- Pantservoertuigen, vnl. WOII t/m Golfoorlog
- Schalen
- 1:35
- 1:72
- Nu bezig met
- 1:35 M4 (105 mm) HVSS, Sherman III „Churchill”, K2 Black Panther
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Weer de nodige mooie nieuwe items. MiniArt blinkt toch wel uit in het direct uitbrengen van -tig varianten van een voertuig.De 2026 catalogus kun je als PDF downloaden alhier
Leuk, maar snap het niet helemaal, Tamiya heeft een leuke Opel Blitz en Dragon een leuke MaultierIk zag ook een afbeelding van een Maultier langskomen. Aha, die staat ook in de catalogus:
Bekijk bijlage 61299
Maar daar kan miniart niks aan verdienen.Leuk, maar snap het niet helemaal, Tamiya heeft een leuke Opel Blitz en Dragon een leuke Maultier
Tamiya’s Opel Blitz is die van Italeri 🙂 Die modellen zijn ondertussen zo’n 50 jaar oud, met mankementen waar mensen tegenwoordig meer over vallen dan vroeger, dus voor wie een nauwkeuriger, beter gedetailleerd model wil, zullen die van MiniArt goed van pas komen, denk ik.Leuk, maar snap het niet helemaal, Tamiya heeft een leuke Opel Blitz en Dragon een leuke Maultier
Volgens scalemates is het een nieuwe tool uit 2008Tamiya’s Opel Blitz is die van Italeri 🙂
O, wacht, daar was ik me niet van bewust. Ik dacht dat het een heruitgave van die van Italeri was.Volgens scalemates is het een nieuwe tool uit 2008

Op de foto is geen koningspinguin, beetje converteren en spelen met schaal is wellicht optie😉Aaaaah. Diorama potentieel! Gemaakt tijdens de Falklands campaign
Bekijk bijlage 61496
Te groot voor in de hal bij jou !Kijk eens op de box art linksboven bij de Minart Maultier ..
Als dat een hint voor de toekomst is.... Hoe groot is dat dan wel niet in 1/35
Zo’n 80 cm lang, 157 cm spanwijdte en 29 cm hoog …Hoe groot is dat dan wel niet in 1/35
Tegels er uit, verdiepte bak erin met diorama en loopglasplaat er over.Ik heb best een ruime hal, maar dat gaat idd. niet passen.
De Avro Lancaster 1:32 is volgens mij een van de grootste die beschikbaar is. Als model bijna 1m. breed.Hoe groot is dat dan wel niet in 1/35
Gaat niet op…. https://www.scalemates.com/nl/kits/hph-models-messerschmitt-me-323-gigant--1083595De Avro Lancaster 1:32 is volgens mij een van de grootste die beschikbaar is. Als model bijna 1m. breed.
Dat is echt een gigant! Spanwijdte 173 cm.
Huuuuuuuu, El Alemein in de kruipruimte!Tegels er uit, verdiepte bak erin met diorama en loopglasplaat er over.
Als het goed is is het daar kurkdroog….Huuuuuuuu, El Alemein in de kruipruimte!