Dag beste Twenotters,
Hier weer eens een bouwseltje van mijn hand.
Het is verre nog van klaar maar ik wilde jullie de progress niet onthouden.
Voor de info:
Het gebouw is van Mini-Art als mede de ondergrond.
Dit mijn tweede gebouwtje van Mini-Art en ik moiet zeggen dat het me helemaal niet tegen gevallen is.
De eerste keer da tik Wat van Mini-Art heb verwerkt is geweest met mijn "roze" tank.
Maar dat was eigenlijk op een mislukking uitgelopen.
Vandaar dat ik het nog maar eens een tweede keer wilde proberen.
De pasvorm viel helemaal niet tegen al heb ik wel een heleboel schoonmaakwerk aan gehad.
Voordeel is wel het heel licht blijft qua gewicht.
Na het toch wel vele schilderwerk ben ik de binnenzijde maar eens gaan opleuken.
Alle items die je ziet op de foto's zijn scratch, dat vindt ik eigenlijk nog het leukste om te doen opo dit moment
Verder ben ik er nog niet helemaal uit welk voertuig ik bij ga plaatsen....
Ik heb wel net een Wespe in elkaar geflanst met alle toeters en bellen, is voor 80% klaar.
Maar ik vindt het er niet echt bijpassen.
Het eerdere idee was om een Churchill naast te plaatsen maar die is te pompeus voor de grondplaat.
En dan moet ik natuurlijk nog brainstormen over de figuren....
Maar ja tot zover maar weer even...
Prettige Zondag...
mvg
Eric
Hier weer eens een bouwseltje van mijn hand.
Het is verre nog van klaar maar ik wilde jullie de progress niet onthouden.
Voor de info:
Het gebouw is van Mini-Art als mede de ondergrond.
Dit mijn tweede gebouwtje van Mini-Art en ik moiet zeggen dat het me helemaal niet tegen gevallen is.
De eerste keer da tik Wat van Mini-Art heb verwerkt is geweest met mijn "roze" tank.
Maar dat was eigenlijk op een mislukking uitgelopen.
Vandaar dat ik het nog maar eens een tweede keer wilde proberen.
De pasvorm viel helemaal niet tegen al heb ik wel een heleboel schoonmaakwerk aan gehad.
Voordeel is wel het heel licht blijft qua gewicht.
Na het toch wel vele schilderwerk ben ik de binnenzijde maar eens gaan opleuken.
Alle items die je ziet op de foto's zijn scratch, dat vindt ik eigenlijk nog het leukste om te doen opo dit moment
Verder ben ik er nog niet helemaal uit welk voertuig ik bij ga plaatsen....
Ik heb wel net een Wespe in elkaar geflanst met alle toeters en bellen, is voor 80% klaar.
Maar ik vindt het er niet echt bijpassen.
Het eerdere idee was om een Churchill naast te plaatsen maar die is te pompeus voor de grondplaat.
En dan moet ik natuurlijk nog brainstormen over de figuren....
Maar ja tot zover maar weer even...
Prettige Zondag...
mvg
Eric