NEKAF jeep Koninklijke Landmacht

Foutje. Laro met TLV moet natuurlijk Laro met TOW zijn.

Als ik een verhaaltje maak en er vervolgens foto's ga bijplaatsen als bijlagen, dan worden die midden ik het verhaaltje gezet. Wat doe ik fout???

Dan staat waarschijnlijk op het moment dat je de foto('s) upload je cursor nog ergens in de tekst omdat je bijvoorbeeld eerder een taalvoutje gecorrigeerd hebt.
De foto's worden automatisch gelijk na de cursor geplaatst.
Dus even checken waar je cursor staat te blinken, eventueel verplaatsen naar de gewenste locatie dan de foto('s) selecteren en uploaden.

Laatst bewerkt:
Het viel me ook op dat de foto’s van Wim middenin zinnen stonden, dus ik had ze al verplaatst tot na de tekst van het bericht, maar vóór de copyrightmelding, nog voordat ik deze laatste berichten las 🙂 Daarna heb ik ook nog even „Laro met TLV” veranderd in „Laro met TOW” vanwege Wims bericht over die typefout.

Zoals Rob zegt: foto’s worden ingevoegd op de plek waar je tekstcursor staat — dus waar de tekst komt als je typt. Om te voorkomen dat foto’s middenin een zin terechtkomen, moet je zorgen dat die tekstcursor op een lege regel staat. (Dat gezegd: ik corrigeer bijna elke dag wel berichten waar foto’s aan het einde van de tekst staan, waardoor vaak het laatste stukje zin links van de foto staat, helemaal onderaan, wat het moeilijk maakt om te lezen.)

Mooie foto’s @Wim den Dunnen! De NEKAF TLV en ook de NEKAF TOW staan ook nog op het programma. Mocht je nog foto’s van de NEKAF TOW hebben dan houd ik me aanbevolen

Langzaam komen er meer details op. Deze jeep krijgt dus een achterbank. De andere krijgt een radio en MAG met de achterbank eruit (bevestigingspunten wel nagemaakt) en munitiekisten er in.IMG_3218.webp

Oei ...
Dit begint wel te kriebelen natuurlijk
Ik heb de kit en de etchings al klaar liggen
Dit zou wel een mooie toevoeging zijn.
Welke PE set heb je voor de TLV NEKAF ?

Terug
Bovenaan