Nashorn

't is al lang geleden dat ik hiet nog iets gepost heb, Mijn Nashorn is eindelijk af zoals ik het wou en daarom....
Het is een mix van onderdelen van de eerste Nashorn van Dragon en de 3 in 1 plus de radio van een andere kit + een paar stukjes van de AFV Nashorn
Nu nog een ondergrondje en een figuur.
nas28.jpg

nas32a.jpg

naskanlinksa.jpg

DSCN1570.jpg

DSCN1576.jpg

DSCN1575.jpg

DSCN1574.jpg

DSCN1573.jpg

Bedankt voor het kijken

Eddy

Hallo Eddy,

Mooi werk 😀 ! Ik ben blij dat er tenminste nog één van onze Zuiderburen zijn werk laat zien 😉 ...

Kan weinig vinden dat op- of aanmerkingen behoeft. Vind de kleurstelling goed, washes en chipping subtiel. Het enige puntje dat me te binnen schiet is dat ik persoonlijk het voertuig wat meer zou aankleden met accessoires, figuren en/of camouflage. Maar goed, dat is meer een kwestie van smaak dan van kunde want dat heb je zeker.

Keep them coming!

groeten, Richard.

Mooi bouwwerkje Eddy! Blijft toch een favouriet qua voertuig...
Mooie details ook, ook verweringen als het zadeltje voor de schutter en de verweerde/verwarmde entree-plankjes boven de knalpot.

Eric

Hoi Eddy,
Dat is een heel fraaie vroege Nashorn geworden, zowel qua bouw als afwerking. Ik zie dat je (zoals het hoort) ammokisten hebt zonder de extra bevestigingssteunen aan de bovenzijde 🙂 . Ik neem aan dat je gekozen hebt voor een voertuig van s.Pz.Jg.Abt. 560. Er is tenminste een foto van "A2" op een wagon in N&B. Deze heeft overigens wel andere sprockets 😉 .

Groet,

Arjan

Nice Eddy,

Subtiel in alles maar toch flink verweerd.
Erg mmoie camo ook; vind daardoor de voorkant van het gevechtscompartiment erg goed.
Erg goed werk ook met de radio kabels; dat is een sterke toevoeging.

groetjes!

Mooie machine Eddy !

Ik hou wel van die tankmoordenaars 8)

Had er wel graag één (of meer) figuren bij gezien, maar ach, dat leidt maar af, niet dan ? 😉

Pantserjagend groetje 😀
Peter

Dank U wel voor de reakties. Een figuurtje is in aanbouw zodus dat komt nog en dan een klein ondergrondje.
Ja, Arjan het is een van abt 560 maar een kompleet fictief voertuig. Door een gebrek aan duidelijke foto's van specifieke voertuigen heb ik gewoon alle kenmerken van een heel vroege uitvoering samengebracht en er "A2" van gemaakt omdat ik zeker was dat dit een commandovoertuig was. De A2 op die trein was een iets latere uitvoering, maar ja, in deze wat artistieke vrijheid;

Eddy

Morning Eddy,

Een heerlijkheid om te zien wat je hiervan gemaakt hebt; de bouwplaatjes zijn al erg mooi om te zien, maar je paintjob en weathering zijn ook erg heerlijk. 🙂
Erg mooi werk :!:

Gisteren gezien in Putte: Erg mooi! Voor mij sprong het stoeltje eruit. Erg mooi verouderd, er heeft echt iemand op gezeten, mooie metaalglans.

groet
Oscar

Terug
Bovenaan