Mooie zweedse camouflage

Henk-Jan Vos

Lid van de TWENOT
Blijkbaar is de eerste van 110 Stridsvagn 123 A (opgewaardeerde Leopard 2) uitgeleverd.
Mooie kleur camouflage.

Bijlagen

• Foto-KNDS-LEOPARD-Stridsvagn-123-A_l-CEO-Florian-Hohenwarter-r-Pontus-Nordberg-Deputy-Directo...webp
    Foto-KNDS-LEOPARD-Stridsvagn-123-A_l-CEO-Florian-Hohenwarter-r-Pontus-Nordberg-Deputy-Directo...webp
    147,7 KB · Weergaven: 43
Beste Paul, ik begrijp jouw opmerking niet goed. Is het grappig bedoeld? Mij raakt het om de een of andere reden wel. En vindt het erg flauw. Het is een nieuws bericht waarin de camo goed te zien is. En er op internet nog geen andere foto's zijn. Ik heb een passie voor andere vormen van camo. Dat deel ik graag met jullie. Ik heb ook niet meer foto's.

Was inderdaad duidelijk een grap. Ik vond m iig erg leuk.

Beste Rob, De grap is mij ontgaan. Ik snapte het echt niet. En helaas viel hij bij mij verkeerd. Dat vond ik erg jammer. Vanuit mijn passie deel ik graag over dit onderwerp. Vanuit mij gezien leek het net of het delen belachelijk werd gemaakt. Terwijl ik delen leuk vindt aan dit forum en onze hobby. Ik was blijkbaar de enige niet. Dat kan toch niet de bedoeling zijn onder club leden? Bij het zenden is ook een ontvanger. Daarom mijn reactie. Groet Henk-Jan

Niemand maakt jou belachelijk, en je inbreng wordt ook gewoon heel erg gewaardeerd. Het is sowieso interessant nieuwe vormen van camouflage en andere moderne ontwikkelingen hier te delen, daar zijn er veel in geïnteresseerd
Maar in de vaak losse, amicale sfeer hier op het forum hoort een grapje er soms gewoon bij. Dus vat het vooral niet te zwaar op, het was gewoon grappig bedoeld en niets meer dan dat.
👍

En helaas viel hij bij mij verkeerd.
Hoi Henk-Jan, hij was absoluut niet bedoelt om jou of de post belachelijk te maken. Mocht dit zo zijn overgekomen excuses hiervoor.

We zijn hier allemaal voor dezelfde passie dus elke post, informatie, nieuws etc is meer dan welkom en worden ook erg gewaardeerd. 🙂

Laatst bewerkt door een moderator:
Bij Zweedse camouflage denk ik meer aan:

IMG_9529.webp

Terug
Bovenaan