Mooi, dat werkt.

Nog eentje dan maar....

Marder II, 7.62 cm auf Fahrgestell Panzerkampfwagen II ausf. D
Dit was mij eerste kit van fabricant Alan. Viel me niks tegen.

http://img158.exs.cx/my.php?loc=img158&image=marderiide4zl.jpg

Deze vind ik iets minder goed, er zit een serieuze silvering op de decals en die tracks zien er wel er metaalachtig uit (kan aan de foto liggen), verder vind ik de drybrush over het ganse voertuig net iets 'te'

verder mooi gebouwd !

mvg
Dominique

Wat Dominique tracht te zeggen is dat de tracks er te metaalachtig uitzien. Vaak zijn tracks redelijk roestig, behalve op de plekken waar de tracks contact hebben met het terrein of loopwielen etc.
Geheel glimmende in ijzerkleur uitgevoerde tracks zal je dus niet aantreffen
Wat je kan doen is je tracks behandelenn met een wash met bijv olieverf in een donkerbruinige kleur met hier en daar wat zwart doorheen
Verder zal er altijd wel wat aarde/gras oid blijven steken tussen de links
BertUS

Hey Patrick,

dit model is minder,

je decals glanzen teveel, oftewel, plakplaatje,
en je model straalt te weinig uit, meer weatheren, enz.,enz.,...

@Dominique,

je hebt meer dan gelijhk,
maar leg je commentaar uit,
veel mensen kunnen er van leren,

ik ook,...

Rico

(die kritiek als iets positief opbouwends ziet...)
((denk ik...))

Patrick, kritiek is pas echt opbouwend als er ook zinvolle tips bij zijn te lezen...

De decals:
je hebt een paar opties, ik zou ze zelf direkt verwijderen (veel water)

Optie 1: Vraag hier eens naar mensen die betere decals over hebben, wedden dat je gratis wat krijgt opgestuurd?
Even de plek bespuiten met glans vernis, decals er op en dan weer wat matte vernis.
Bewerkelijk, maar het resultaat is beter dan dit.

Nog beter: bestel bij JW de Boer eens de "Dry-Decals"van Archer, die wrijf je er zo op, zonder water en zijn veel mooier.

Helemaal goed: Airbrush de markeringen mbh een Stencilit of Verlinden malletje.
Evt kan je in Tiel zondag langskomen, laat ik het je zien, of ik kan het zelfs voor je doen

Rob

Terug
Bovenaan