Model-Kits.nl ervaringen ?

Hans Peulen

Lid van de TWENOT
Hallo,

Ik heb dinsdag jl. een order geplaatst bij Model-Kits.nl, een webshop in Ooltgensplaat.
Behalve een orderbevestiging op diezelfde dag, krijg ik, ondanks vragen voor track & trace, geen enkele respons.
Geen track & trace, geen 'het komt er aan', geen leveringsdatum, niets...
Heeft iemand ervaringen met deze webshop, en zo ja welke ?

Met vriendelijke groet,
Hans Peulen

Die heb ik te laat gelezen, Rob, maar een aantal reviews (uit het buitenland) gaat schijnbaar over een fotomodelstudio, en sommige buitenlandse reviews over een hoge aanbetaling van honderden of duizenden euro's (kan normaliter geen modelbouw zijn, gezien de webshop).
Slechts enkele reviews gaan blijkbaar echt over modelbouw m.b.t. de bedoelde webshop, missende onderdelen of decals, en ook een goede beoordeling.
Hopelijk gaat het nog goed aflopen.

Als je zijn persoonlijk verhaal leest (Over), zou ik even geduld hebben. Je kunt hem een app-je sturen.

Ik denk dat het in orde komt, hoewel ik persoonlijk geen ervaring met hem heb.

Groeten, Jan

Nou die buitenlandse reviews slaan helemaal nergens op, die gaan over een modellen bureau of iets dergelijks.
Ik heb een enkele keer iets besteld bij Daniel en kreeg dit zonder problemen geleverd, houdt er rekening mee dat hij dit naast zijn werk doet en misschien wel op vakantie is?
Er staat een 06 nummer op zijn website waarop je hem kan appen, heb je dat al gedaan?
1783675575713.webp

en heb je dit stukje ook gelezen?
1783675617585.webp

Als ik jouw was zou ik er even een appje aan wagen.

Terug
Bovenaan