Mirage Hobby Luchs

Collegae-bouwers,

Even een greep gedaan bij de Lancier. Die kortingen kan je toch niet laten liggen. Daar vond ik deze Luchs. Eigenlijk al een beetje verliefd op geworden na de koop van een 2e-hands Verlinden exemplaar, maar die heb ik verdrietig in de hoek gesmeten toen ik aan de Friuls ging beginnen. Compleet verkeerde verhoudingen. De Hull van de Mirage is langer, maar de wielen van verlinden zijn groter... Heel bijzonder! Ik heb de twee even naast elkaar gezet. Verlinden (2e hands 15 Euro) en Mirage (Nieuw, 15 Euro)

Groet,

Ronald

IMG_1350.JPG

IMG_1348.JPG

Ha Boris,

Dat dacht ik ook.... al kom je bij de verlinden kit wel heel bedrogen uit... misschien de antenne-base...

Ik heb al een loopje besteld van armor-scale en wat extra decals!

Groet,

Ronald

Hoi Ronald,

Als je geintreseerd bent in een walk around van die in Bovington stuur me dan even een P.B.tje. Ik heb zelf die van verlinden maar moet er nog aan beginnen, wel een massieve bonk resin...

Succes Frank

Collegae,

Hier de vorderingen met de Luchs... Het is bijna een onmogelijke taak om te zien waar de schaalverschillen en meetfoutjes zitten. Er is namelijk, vooral bij de verlinden kit, geen pijl op te trekken. De toren is van een redelijk formaat, maar het onderstel is VEEL te groot. Eigenlijk is de mirage Luchs op alle vlakken beter al is de toren van Verlinden net wat "zwaarder" en gedetailleerder uitgevoerd.

Lastige keuzes. Ik heb nu zoiets in gedachte. Kan ik hier mee wegkomen?

Groet,

Ronald
IMG_2335.JPG

Hee Chris,

Het gaat een beetje om de schaal.. Verlinden is natuurlijk altijd wat groter. Nu heb ik de armen van deze figuur met die van dragon vergeleken en het leek we mee te vallen. Verder staat de toren gedraaid omdat anders zichtbaar is dat hij eigenlijk over de luiken in het voordek heen draait... Nu is dat bij de originele ook zo...

En wat denk je nu? Kom ik er nog mee weg?

Groet,

Ronald

Eindelijk weer eens een update...

Flames of war heeft mijn hele aandacht opgeslokt, maar nu dan weer een update!

Wat denken jullie ervan, het is verlinden, mirage, friul, scratch,...enz, enz...

Groet,

Ronald

IMG_0942.JPG

Terug
Bovenaan