- Interesses
- WOII Duits, Slag om Arnhem
- Schalen
- 1:16
- 1:35
- Nu bezig met
- King Tiger 1/16, Ammo Trailer M10
Ooit een keer begonnen aan een Sd.Kfz. 138 Grille:
www.twenot-forums.nl
Ik werd destijds getranspireerd door deze foto’s:

Met gebruik van deze referenties:

Kwam ik destijds een heel eind alleen kwam er een verhuizing tussen, dus alles in doosjes e.d. en daarna nog een keer opgepakt maar toen kwam er een verhuizing dus in de doosjes en toen kwam er een verhuizing. Een gedeelte in mijn ouderlijk huis gestald en een gedeelte in de stalling en een gedeelte naar het nieuwe hus en daar is waarschijnlijk wat misgegaan….

De onderdeeltjes en de doos zijn gevonden….. nu het, zich in vergevorderde staat bevindend, onderstel nog…. Hier thuis, ouderlijk huis op 125 km… opslag, per ongeluk weggegooid🧐 ik weet het even niet. Ga wel op zoektocht. Mocht ik hem niet vinden dan zie ik van deelname af en stort ik me weer op de Tempo driewieler en de Leo😉
Gril van Sd.Kfz. 138/1 Grille
Heren en verdwaalde dame(s), Ben bezig met de Sd.Kfz. 138/1 Grille en nou is Dragon zo aardig geweest om een tweede grilletje bovenop de gril erbij te leveren. Ik kan alleen geen referentie vinden van het grilletje, ook ben ik benieuwd naar het nut. Verwarming sluit ik uit gezien de open top...
Ik werd destijds getranspireerd door deze foto’s:

Met gebruik van deze referenties:

Kwam ik destijds een heel eind alleen kwam er een verhuizing tussen, dus alles in doosjes e.d. en daarna nog een keer opgepakt maar toen kwam er een verhuizing dus in de doosjes en toen kwam er een verhuizing. Een gedeelte in mijn ouderlijk huis gestald en een gedeelte in de stalling en een gedeelte naar het nieuwe hus en daar is waarschijnlijk wat misgegaan….

De onderdeeltjes en de doos zijn gevonden….. nu het, zich in vergevorderde staat bevindend, onderstel nog…. Hier thuis, ouderlijk huis op 125 km… opslag, per ongeluk weggegooid🧐 ik weet het even niet. Ga wel op zoektocht. Mocht ik hem niet vinden dan zie ik van deelname af en stort ik me weer op de Tempo driewieler en de Leo😉