Marder II (2de poging)

Terwijl mijn beobachtunspanzer staat te drogen ben ik mijn Marder II van Dragon aan het herschilderen en up-daten. De achterzijde heeft wel wat shipping maar de bemanning en ammo kwamen langs daar. Graag had ik hierbij jullie mening gehad.

Alvast bedankt

Eddy
IMG_3177.jpg
IMG_3178.jpg

IMG_3179.jpg
IMG_3181.jpg

Re: Marder II

eddywillems zei:
Terwijl mijn beobachtunspanzer staat te drogen ben ik mijn Marder II van Dragon aan het herschilderen en up-daten. De achterzijde heeft wel wat shipping maar de bemanning en ammo kwamen langs daar. Graag had ik hierbij jullie mening gehad.
IMG_3177.jpg

IMG_3178.jpg

IMG_3179.jpg

IMG_3181.jpg

Alvast bedankt

Eddy

Je foto's werken niet Eddy! 🙁

Tenminste ik kan ze niet zien.

Wesley

EDIT: nouja ik kan ze zien als ik de links in mijn browser plaats en de i voor de 117 weg haal. Maar dat blijkt niet te werken hierzo op het forum.

Maar ik moet zeggen het ziet er tof uit! De chips zitten zo te zien ook op de juiste plekken dus ik heb hier als beginner niks op aan te merken 😉.

Mooi model Eddy. De warme kleuren van de camo spreken me erg aan. Niet te donker en niet te licht maar wel gebleekt door de zon waardoor stof en schade goed zichtbaar is. Hmmm... 't begint me te kriebelen aangezien ik deze al ruim 2 jaar heb liggen met massa's aftermarket.

Groetjes

Bedankt voor jullie reacties

Jacco en Michel: Die grote kruisen en cijfers staan wel hoog en op een plaats waar weinig reden is voor chipping, zodus weet ik het nog niet. Ik heb er weel een paar kleine aan toegevoegd.

Boris: voor de bouw van deze heb ik bloed en tranen gelaten, tot nu de slechtste doos van Dragon voor mij. Als je moest beginnen laat maar iets weten.

Peter: Inderdaad veel chips, te veel eigenlijk maar het bevalt me wel, vooraan en opzij komen er wel een pak minder. De binnenkant moet nog aangepakt worden. Alle wheathering is olieverf en Vallejo. De enige pigmenten zitten op het onderste deel van de romp achter de wielen

Eddy

Terug
Bovenaan