Malta tanks

Tom de Kruijff

Lid van de TWENOT
Interesses
veel te veel
maar nu,LCA ,Daimler ,Leyland retriever .
Schalen
  1. 1:9
  2. 1:16
  3. 1:35
Na lange tijd weer wat in elkaar gefrot.

Ik ben met de Herfstvakantie naar Malta geweest om hun nieuwe aanwinst(en) te zien.
Had een uitnodiging omdat ik wat euro's gedoneerd had voor de Matilda.
rVGQ94E.jpg

rtFk832.jpg

8OMe5i9.jpg

kwgchIa.jpg

Ik had deze 3 al jaren staan en kwam niet aan het verven toe.
Na wat kleine aanpassingen ,meest dingen weglaten ,makkelijke manier van scratchen, ben ik aan de Camo schema's begonnen.Dat heeft wat tijd gekost maar ik ben blij dat er nu toch weer wat dozen weg kunnen.

Hierbij alvast een zeer goed nieuwjaar toe gewenst.

cheers,
Tom

Erg origineel Tom en knap uitgevoerd. Ik had nog nooit van dit camo patroon gehoord maar ik heb het even opgezocht. De toepasselijke naam is "stone wall camouflage pattern ".

Groet,

Arjan

Gaaf gedaan. In een van de laatste After the battle magazine staat ook een flink artikel hierover.

Gr Bas

Arjan ,
ik had al toen de "nieuwe" tamiya Matilda uitkwam al het idee om daar deze Camo op te zetten.
Had in 2004 toen ik voor de 2de keer er was enkele softskins en een motorfiets ermee gezien.
Maar het koste wat tijd om alle moed bij elkaar te verzamelen.
Bas bedankt voor de veer.
Ik ga kijken of ik er een kan na bestellen.
Je kan nooit genoeg info hebben.
Hier een paar foto's van de Matilda voor het museum.Er moet nog flink wat werk verzet worden voor dat deze weer helemaal compleet en werkend is.

orYDWwg.jpg

lOi6JVf.jpg

UC3YXQj.jpg

De man op de 3de foto is de ceo van de stichting die er heeft gezorgd dat de Matilda en de M3 Stuart naar Valetta zijn gekomen.
De Stuart is er omdat Malta een verzamelplaats was voor de landing op Sicilië .

cheers,
Tom

https://gogetfunding.com/help-us-buy-a-tank/

Tom,

Die Malta camouflage blijft apart; mooi werk; fraai uitgevoerd!

Ook erg leuk dat je het museum gesteund hebt met de aanschaf van de Matilda en Stuart; ik vermoed dat deze uit Australië komen?

Alex

Terug
Bovenaan