Marcel, wellicht kan het volgende plaatje je kan helpen:
http://gaf.zeelandnet.nl/yp408/fotoboek/images/hdr17.jpg
de algemene lay-out van de luiken is exact dezelfde als van de groepsbak:
Links (van voor naar achter) kort - lang - lang
Rechts: lang-lang-kort
De linkerluiken waren dichtgelast.
De pantser-ring van de AI-65-periscoop stond 2cm achter de scheiding tussen de lange luiken rechts en 2 cm van de rand af.
De achterste antennepot staat op exact dezelfde plaats als bij de PC-bak de lange antenne staat.
De middelste antennepot staat op het middelste rechterluik, 15 cm van de scheiding tussen middelste en achterste luik af, en zo'n 10 cm van de scheiding tussen linker- en rechter rij luiken.
De voorste antennepot ook op het middelste luik, 5 cm van de scheiding tussen voorste en middelste luik en 5 cm van het scharnier af. (Je kan op de foto net de afdekplaat zien zitten)
Bij de co met twee antennes (CC, plv CC, PC ATPel of Wrn) waren alleen de achterste en voorste antennes in gebruik; de middelste antennepot was niet geplaatst, daar zat alleen de afdekplaat.
De kachteluitlaat (achterste ventilatie-opening) en de andere verhoging op het dek heb ik zo geen afmetingen van. Wel weet ik dat de kachel-uitlaat de vorm had van een rechthoekige paddestoel; de hete lucht kwam er onderuit.
Op de andere verhoging was vaak een geimproviseerde kaartenstandaard (hout of aluminium) bevestigd, zodat de voertuigC zijn kaarten, hand-telemicrofoons en viltstiften bij de hand had als hij boven pantser stond.
Ik hoop je zo een beetje geholpen te hebben; wellicht heeft Henk, webmaster van de YP-site een maatschets van de bovenzijde van de Co. Hij heeft heel veel, dus als je hem een mailtje stuurt....
redactieypfh1@chello.nl