M667 Lance missile carrier track vraag

Hi,

Wat voor fruil tracks zouden er onder een M667 Lance missile carrier moeten?

hf034.jpg

[Bron : jaguar models website]

Raymond

Raymond,

de M667 heeft het onderstel van een M113, zou dus gaan voor deze

FRATL17.jpg

foto van Mol plasticmodelbouw

Er is ook nog een setje van Modelkasten SK-36 wat er onder kan

Jaap

1/1 Lance

Raymond,

Misschien dat je morgen nog wat research kan doen in Brasschaat?

Er is een open dag bij de Artillerie School aldaar en het museum heeft zo te zien een SPL (Self Propelled Launcher), een LT (Loader Transporter) en de trailer versie.

museumstukken.jpg

Meer info is hier te vinden: http://www.brasschaat.be/18RA/index.htm

Als je meer detailfoto's zoekt van de SPL of er meer over wilt weten kan je me altijd vragen, want ik heb zelf zo'n 14 maanden op het systeem gediend. 8)

2elanceer.jpg

129 Afdva A Bat 2e Lanceer pel NAMFI Kreta 1990 🙂

hoi raymond,

de friuls zou kunnen, maar check t ff na voor de zekerheid: afv club heeft 2 soorten track links voor de M113 serie!

qua kwaliteit zijn de tracks van afv heel goed, beter dan bijv de meegeleverde track links van een accademy M113, en de friuls? tja kost wat maar dan heb je ook wat maar dat wist je al 😛

hth,
frans.

Re: 1/1 Lance

jwdeboer zei:
Misschien dat je morgen nog wat research kan doen in Brasschaat?

Er staat daar mooi spul, maar helaas heb ik vandaag andere verplichtingen 😢 . Zie ik daar trouwens wat van HAWK spul staan.
Als je meer detailfoto's zoekt van de SPL of er meer over wilt weten kan je me altijd vragen, want ik heb zelf zo'n 14 maanden op het systeem gediend. 8)

2elanceer.jpg

129 Afdva A Bat 2e Lanceer pel NAMFI Kreta 1990 🙂

JW : jij komt zondag toch ook naar Kapellen ? Zou je mij een CDtje met ref foto's mee willen nemen over die LANCE ?
Trouwens wat een broekie zeg, 2 van links staand rij achter 😉

@Frans : Tja, kunstof tracks zijn niet zo mijn ding, of ze nu van AFV of Modelkasten zijn, ik krijg daar altijd ruzie mee. 🙄 Dus als fruil er wat van heeft dan worden het gewoon metalen trackies 😉

Terug
Bovenaan