M5A1

En de volgende...

Een M5A1. Basismodel is de Tamiya, met wat aanpassingen zoals AFV Club tracks en suspension. Figgie is van Warriors.

Model is nog verre van af. Er zal nog meer weathering op komen en z'n kont komt nog onder de stowage.

PICT0703.jpg

PICT0714.jpg

PICT0707.jpg

PICT0685.jpg

Jamie,

Waarom heb je hem nu niet even flink onder handen genomen? Nieuw motordek, onderromp, twee PE sets, alu loop. Ik mis dat allemaal, dan kwam die AFV Club M5A1 ook eerder ... 😉

Maar, back to basics, en zeker een strak model. Mooie basis voor verder weathering trouwens!

Groeten, MartinD

Jamie Hector Cruz zei:
Ik heb wel een Academy .30 toegevoegd en de loopjes van de coax en romp .30 ook vervangen. Misschien komt de AFV versie nu een weekje sneller... 😉
Dan zal ik snel doorbouwen met mijn Formations conversie. Dat moet minimaal twee maand opleveren 🙂

mooi figje!

trouwens, mooi tankje ook, daar niet van, maar ik wacht toch echt gewoon op de AFV versie. hoewel, plannen van de ombouw van m'n Tamiya kitje leverd ook al weer een dag of wat op, en het bekijken van de PE, zuchten en twijfelend het geheel weer in het zakje stoppen leverd ook tijd op.

trouwens, nog nooit zulke blunders gezien, wie maakt er nou .30 kogels van PE, ze zijn helemaal plat!

Timo-> Pe setje, Andere koepel, Resin en PE .30, afv spielerij voor de tracks en suspentie, alleen dat figuurtje moet ik nog!

Ik was ooit aan het model begonnen toen ik nog niet wist dat AFV de M5 ook zou doen... Anders had ik ook wel gewacht.
Toen ik het nieuws hoorde had ik in eerste instantie ook geen zin om verder te gaan, maar heb het toch maar gedaan.

Overigens zal ik de AFV versie ook zeker aanschaffen.

Terug
Bovenaan