Ruud Gillis
Lid van de TWENOT
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Voor beide hobbies heb je geduld nodig. Bij mooi weer pak ik ook graag mijn hengel.Mijn broer is in staat 3 uur aan de waterkant naar "n dobber te gaan zitten staren. Ik snap werkelijk niet waar ie het geduld vandaan haalt.

Herkenbaar. Met je vingertoppen kun je ontzettend precies sturen. Er zit wel verschil in kwaliteit van pincetten. Een stabiele pincet met een fijne punt en met beleid gehanteerd kan ook enorm helpend zijn.Oh ja, alles zonder pincet gedaan, gewoon met de vingers. Met pincet schieten die dingen alle kanten op behalve waar je ze wilt hebben!
Die heb ik ook nog spuitklaar liggen. Er zaten geen originele rupsjes bij de M5, dus improviseer ik wat. Mocht 't niet passen, dan kan ik er nog altijd een paar Academy aandrijfwielen tegenaan gooien.Stuart 'honey'' van Academy

Ik heb die karretjes ook... kun je iets specifieker zijn ?Ze proberen een heel verfijnd produkt te maken, maar met het produktieproces wat ze gebruiken zoeken ze wel de grenzen op.
Miniart prijzen gelijk aan Dragon en Tamiya ?? hoe kan dat nu 😮Als ze er dan nog Dragon/Tamiya prijzen op plakken, tja....
Ik ben heel blij met dit merk 😄Vul de rest zelf maar in.
als jij het een goede prijs/kwaliteit verhouding vind

Ach, je moet jezelf toch 'n beetje uit blijven dagen hè?Mooi feestje geweest, het dak is eraf. de zout methode ken ik wel maar nooit gebruikt, ik had voor de haarlak gegaan, en dan met het hout mee schrobben, maar dit ziet er prima uit evengoed
Alles zit nog los Maarten, komt goedMooi resultaat. Kijk even naar de luiken van het zijraam. Deze hangen niet gelijk.
Vind ik ook ,je kan ook beide combineren .Ach, je moet jezelf toch 'n beetje uit blijven dagen hè?

Stel pigment altijd tot 't laatst uit omdat als je er dan maar naar wijst er meteen een dikke vingerafdruk op hebt die je nooit meer wegkrijgt. Dus zeker de moeite om je idee te gaan proberen Martin. En voor proberen hebben ze de tank een onderkant gegeven hè!Mooi werk. Ik zou in plaats van pigmenten voor stof en modder dit met acryl verf of AK spul te proberen. Ik ben namelijk bang dat door de pigmenten alles Matt wordt en je de diepte uit je model verliest

ende aldus bereickt den Moodelbouwer den Verlichte Staetzo'n 1000 leisteen pannen. Dat vraagt enige toewijding ja. Mij hoor je niet meer klagen over losse tracklinks!
"gillend rondjes door de wijk rennen" kan zeker een verlichte staet aangeven maar pas ná gebruik van voldoende geestverruimende middelen 😁Verlichte staet, is dat hetzelfde als gillend rondjes door de wijk rennen, daar kreeg ik wel weer zin in onderhand!
Oftewel: laat de lijmpot openstaan terwijl je modelbouwt 😉gebruik van voldoende geestverruimende middelen

Hier kun je ze niet draaien, je moet zorgen dat ze met de goede kant boven staan voordat je ze uploadt. Ik weet niet met welk soort apparaat je de foto’s genomen hebt, maar sommige digitale camera’s schrijven geenIemand enig idee hoe ik de foto's kan draaien hier?
orientation-tag in de EXIF-data van foto’s, en als je een telefoon of tablet gebruikt hebt is er ook de kans dat het apparaat vanwege privacy alle EXIF-data eruit gestript heeft bij het uploaden (een iPhone or iPad doet dat niet, die haalt alleen locatiegegevens e.d. weg, maar van Android weet ik het niet).orientation-tag verwijdert tijdens het uploaden — het forum zelf doet dat in elk geval niet, want vanaf mijn iPad gaat het gewoon goed.