Het is zeker goed gelukt!
Ik begrijp dat het kleuren patroon een combinatie is van wat je wel kan vinden en een interpretatie van wat je niet kan vinden. Ik denk ook dat zo iets vaak door de bemanning werd geschilderd, onder begeleiding van een paar 'experts' in hogere rang. Dus sommige waren logischer dan andere.
Je moet vooral doen wat je wilt, het is immers jouw model, maar als ik èèn puntje van kritiek mag geven...
Die zwarte druppel vormige vlek op de binnenkant van de boeggolfkeerplaat, waar sluit deze op aan? Vanwaar komt deze voort?
In mijn gedachten, schildert een pax (soldaat) niet zomaar een zwarte vlek op de binnenkant van een boeggolfkeerplaat. Daarvoor moet de buitenkant al eindigen op die plek. Pas dan heeft een oplettende soldaat de neiging om de boeggolfkeerplaat te openen en verder te schilderen. Maar als er tekst is, word daar vaak omheen geschilderd, want de stickers moeten dan opnieuw geplaatst worden, en vaak hebben de onderhouds groepen niet alle stickers... En het is extra werk.
☝️🙄 Kleine geitje 🐐
Terug komend op de zwarte vlek, zo'n vlek zou ik zeker verwachten bij de chauffeur, als het door zou lopen naar beneden naar de boeggolfkeerplaat.
Sowieso mis ik wat zwart aan de voorzijde. Ja, rechtsvoor boven bij de chauffeur zie ik wat zwart, maar één is geen 😜. (Bijgewerkt, ik zou de vlek over de chauffeur zijn luik tot aan de boeggolfkeerplaat laten gaan, camouflage technisch ook logischer om een vlek niet op de bovenzijde te laten stoppen als het daar een 'oversteek' maakt)
Nu de realiteit...
Je hebt een gave paint job gedaan, strak en voor mijn gevoel al met een lichte shading.
Ik snap dat je hier niets mee gaat doen.
Maar ik maak van mijn hersenscheten geen moordkuil, dus bij deze. 😁👍