M4A3E8

Hoi Rob,

Ik gebruik de airbrush om zo de eerste schaduw effecten te creëren, ik begin nl eerst met zwart en bouw daarna de kleuren op van donker naar licht!
Daarnaast gaat het inderdaad ook sneller!😉
Meestal moet ik de Tamiya kleuren zelf mixen!
Het grote voordeel van Tamiya verf is dat deze fijn te gebruiken is met de airbrush, vallejo droogt te snel waardoor de nozzle snel verstopt raakt!

Groet,

Roger

Word weer mooi Roger.

Het enige puntje waar ik mijn vraag bij zet is het blote boven lichaam van de gewonde militair op in de jeep.

Succes verder

Marcel

Hoi Marcel,

Zijn rechterarm hangt buiten de brancard omdat daar zijn infuus is aangebracht daarom ligt de deken iets lager!
Ik begrijp je reactie Marcel, het is natuurlijk ook voor het oog,zo ziet het er leuker uit dan wanneer je alleen het hoofdje uit het deken ziet steken!😉

Groet,

Roger

Het is bij dit dio een beetje raar gelopen!
Ik had de ambulance Willy begin dit jaar uitgeleend voor een tijdelijke expositie over drugs en morfine in gebruik door het leger.
Dit was een pop-up expositie in Amsterdam.
Door de Corona werdt de expositie uitgesteld en vervolgens nog op een andere Lokatie gehouden en kwam de vraag of ze de Willy konden kopen,dit heb ik maar gedaan!
De sherman heb ik nu alleen nog,wil er nog iets mee doen maar weet nog niet wat,wellicht toch met een schutters put !🤔
Eerst maar eens mijn huidige dio afwerken !

Groet,

Roger

Bas, bedankt voor je suggestie!👍
Rob, Famo project staat even stil, vindt het diorama bij nader inzien toch te groot worden,moet dus ook hiervoor iets anders gaan verzinnen!
Ben momenteel voor de verandering met een Normandië diorama bezig.
Als het mij nog lukt zal ik hier op het forum weer eens wat posten!

Groet,

Roger

Terug
Bovenaan