Eric de Vetter
Lid van de TWENOT
Na mijn Windhunden-avontuur nu weer eens een USA-project. Werkbank is weer schoon. Dus tijd voor wat anders. Ik had de Easy Eight uit de voorraad al enige tijd op het oog. Na wat research en leeswerk kwam ik er achter dat er in de Elzas hard is gevochten, b.v. rond Kaysersberg. Een dankbaar thema. Bijgaand wat fotos die wel inspiratie geven.

Ik heb de laatste tijd contact met Marco Doets van MDMB. Hij wil helaas (tijdelijk) stoppen. Maar ik heb nog een aantal prachtige dozen bij hem kunnen kopen als achtergrond van het diorama. Kortom: weer heel veel werk, maar wel leuk met wat gebouwen erbij. Mss is er ook nog plek voor een M8 Utility Car of een Jeep. Dat gaan we zien. Eerst de Sherman.

Ik heb de laatste tijd contact met Marco Doets van MDMB. Hij wil helaas (tijdelijk) stoppen. Maar ik heb nog een aantal prachtige dozen bij hem kunnen kopen als achtergrond van het diorama. Kortom: weer heel veel werk, maar wel leuk met wat gebouwen erbij. Mss is er ook nog plek voor een M8 Utility Car of een Jeep. Dat gaan we zien. Eerst de Sherman.
Laatst bewerkt door een moderator: