M4A3(76)w

Even iets van mij , hij is nog lang niet klaar maar op/aanmerkingen zijn altijd welkom 😉
dscn02314br.jpg

dsc00011fo0.jpg

dsc00520pf8.jpg

dsc00564do8.jpg

dsc00561qz3.jpg

dsc00550du9.jpg

dsc00533fr3.jpg

dsc00569ls7.jpg

dit is een beetje een schatting wat ik ermee wil nu nog verweren enz.
gr Eric
😉

Lijkt me een goed begin. Wat meer weatheren mag van mij wel. Maar wat hebben die gasten in vredesnaam geslikt? 😉 Kijken wel wat raar uit hun ogen (of ligt dat aan de foto's?)

Grtz Niels

ja ligt wat aan de fotos ze geven iets een andere kleur op alles . maar hij moet nog flink geweatherd worden de crew moet ook nog verder af gewerkt worden dus nog genoeg te doen . er zitten nog wat kleine foutjes maar dat komt allemaal goed 🙂
gr Eric 😉

Mooi werk Eric 😉
Mooie (subtiele) weathering doet wonderen!
Ik heb verder geen verstand van shermans ed dus laat ik het aan de experts over.
Jan 😀

Aha, thanks.

Hoe is dat bevallen? Ik hoor namelijk tegenstrijdige berichten over de Friuls voor de Shermans, ook al ben ik dol op de Friul tracks voor de meeste tanks, ben ik daardoor wel een beetje huiverig.

Eric,

Ik vind hem er netjes uitzien. Friuls zitten strak in elkaar, misschien dat je nog wel last gaat krijgen van 'werken' ervan, zodat ze te lang worden.
Stowage is netjes, ik vind alleen de voorplaat wel een beetje leeg in vergelijking met de achterkant.

Succes met de weathering!!!
Gjalt van Koten zei:
zijn dat de originele dragon figuurtjes ?
Zo te zien voor bestuurder en boegschutter wel, commandant en menneke buiten de tank zijn Nemrod. Moet je er dan niet nog een figuur bij doen Eric? Complete bemanning was vijf namelijk?!?

Groeten, MartinD

Goed gezien martin, ja er moet er eigenlijk nog eentje bij daar ben ik nog niet helemaal over uit wat ik doe met de bemanning , en de bepakking moet er ook nog op (die ben ik momenteel aan het schilderen ) , de sherman word redelijk vol gepakt , nadat hij geweatherd is dus ik heb nog wat voor de boeg 😉 En dan toch maar een mooie gronplaat erbij ( wel fijn als je die op vooraad hebt ) want ik wil hem wel in een dio verwerken alleen nog geen idee hoe of wat 😕 SUGGESTIES ? 😉
gr Eric

Terug
Bovenaan