Herold Derksen
Overleden
Tijdens mijn bouwstop, of eigenlijk mijn verweerstop van m'n Famo heb ik een kit van Tasca aangeschaft. Het is de M4A1 Sherman Mid Production (w/initial 'VVSS' Suspension). Ik ken(de) het merk niet maar hier op het forum bijna niets dan lof dus dacht ik om het zeker eens te gaan proberen. Best prijsje gezien mijn beurs maar volgens mij de centjes wel waard.
Gisteren heb ik er een beginnetje aan gemaakt.
Ze wordt rudd gebouwd. Er is keuze uit twee uitvoeringen maar welke het wordt weet ik nog niet. Waarschijnlijk wordt het Sicilie '43 maar het kan altijd nog Oran '43 worden. Al weet ik niet waar Oran ligt.
Allereerst de bogies:
Het rubberen loopvlak lekker beschadigd met een vijltje en een mesje voor een gebruikt uiterlijk.
Bovenstaande onderdeeltjes mixen met wat plakspul (x6) en dan krijg je onderstaande:
En dat dan ook weer x6.
Daarna de onderkant en een begin met de luchtfilters (waarvan er één klaar is) en de achterkant.
Tot zover.
Groet,
Herold
Gisteren heb ik er een beginnetje aan gemaakt.
Ze wordt rudd gebouwd. Er is keuze uit twee uitvoeringen maar welke het wordt weet ik nog niet. Waarschijnlijk wordt het Sicilie '43 maar het kan altijd nog Oran '43 worden. Al weet ik niet waar Oran ligt.
Allereerst de bogies:
Het rubberen loopvlak lekker beschadigd met een vijltje en een mesje voor een gebruikt uiterlijk.
Bovenstaande onderdeeltjes mixen met wat plakspul (x6) en dan krijg je onderstaande:
En dat dan ook weer x6.
Daarna de onderkant en een begin met de luchtfilters (waarvan er één klaar is) en de achterkant.
Tot zover.
Groet,
Herold