M4A1 75mm "Derby" [KLAAR]

Mike,

Op of aanmerkingen? Man, dit is buitengewoon mooi!

Voor het gras ... misschien een drybrush? Alhoewel dat monotone ook wel weer mooi is in deze setting. Ik zou er eigenlijks niets aan doen. Contrast tussen model en ondergrond is wel mooi zo...

Gr,
Jeroen

Mooie setting geworden Mike!! Gras dat is persoonlijke voorkeur en mijn advies zou zijn om de onderkant wat te bewerken, zegmaar op sommige plekken wat "dood" gras. Leuk ook hoe je dat plaatje erin hebt verwerkt. Ik heb hem zien staan maar zo komt ie wel mooier tot zijn recht!!!

JW

Hoi Mike,

Mooi werk dit! Echt een goed geheel en netjes afgewerkt. Wel zou ik de graspollen even licht airbrushen om de fel groene kleur te reduceren en variatie aan te brengen.

Groetjes

Hallo Mike,

Hij is echt heel mooi geworden, mooi kleurgebruik. Je hebt ook een erg leuk figuurtje gekozen, hij heeft alleen wel een verschrikkelijk lekijk hoofd 😱 (dat ligt niet aan jou schilderkunsten hoor, maar aan de sculpting van het figuur 😉 ).

Misschien alleen een beetje de felheid van het gras wat afzwakken. Ik vind het persoonlijk iets te fel nu.

Je gaat nu toch zeker wel beginnen aan je Wirbelwind hé 😈 😉 🙂
Groeten Maarten

Heel goed dat je dit nog even hebt opgepakt. Het verschil is een hele verbetering. Verder nu niets mer aan doen.

groeten Maarten

...die het een erg mooi model vindt geworden.

Netjes Mike, weer een mooi werkje voor de vitrinekast. Bij elk project zie je de groei van je kunnen. Gras vind ik nog wat te groen, maar echt afbreuk doet het niet en de handen van de figuur aan de zijkant lijken wat te dik in de verf te zitten, maar voor de rest niets dan lof voor de Derby. Op naar het volgende 😉

Gr Johanna

Terug
Bovenaan