Ik moest even een pauze nemen van al het detailgeneuzel waar ik mee bezig ben de laatste tijd.
Dus heb ik gisterochtend een 1/48 M4 van Tamiya gekocht en ben aan de slag gegaan. Bedoeling was om hem RUDD te bouwen, maar ik kon het niet laten een paar kleine dingen aan te passen.
Ik wilde namelijk de op meerdere foto's vastgelegde M4 genaamd Hurricane bouwen. Deze had namelijk de toren waar de shell ejection port ontbrak en die voorzien was van de verdikking in de rechter "wang".
Tevens had deze de volledig gegoten neus, in plaats van de 3 delige. Dus heb ik een Firefly kit waar ik niet blij mee was gekannibaliseerd.
Helaas heb ik niet de juiste drijfwielen kunnen vinden, maar so be it!
Ennieweej, voortgang tot dusver:
Klaar met bouwen. Gietstructuur aangebracht.
De verdikking.
Basecoat.
En waar ik nu ben...gloss erop en transfers...
Dus heb ik gisterochtend een 1/48 M4 van Tamiya gekocht en ben aan de slag gegaan. Bedoeling was om hem RUDD te bouwen, maar ik kon het niet laten een paar kleine dingen aan te passen.
Ik wilde namelijk de op meerdere foto's vastgelegde M4 genaamd Hurricane bouwen. Deze had namelijk de toren waar de shell ejection port ontbrak en die voorzien was van de verdikking in de rechter "wang".
Tevens had deze de volledig gegoten neus, in plaats van de 3 delige. Dus heb ik een Firefly kit waar ik niet blij mee was gekannibaliseerd.
Helaas heb ik niet de juiste drijfwielen kunnen vinden, maar so be it!
Ennieweej, voortgang tot dusver:
Klaar met bouwen. Gietstructuur aangebracht.
De verdikking.
Basecoat.
En waar ik nu ben...gloss erop en transfers...