M2A1 Halftrack ( Geert Wierstra)

Na bijna 1/2 jaar op on hold, toch maar weer even verder gegaan met mijn M2A1.

Washes, chipjes, enzzzz.

P1010809.jpg

P1010808.jpg

P1010807.jpg

P1010806.jpg

P1010805.jpg

P1010804.jpg

P1010803.jpg

Groeten,

Geert

Heel mooi!
In eerste instantie vond ik die verbogen louvreplaat voorop jammer, maar achteraf heeft 't ook wel iets.
Het rijwielgedeelte ziet er goed uit. Mooie strakke rupsjes en ingezakte banden. Standaard in de doos?

Mooi man,

Mag ik vragen hoe je die prachtige decals hebt gedaan (als het al decals zijn) Die op het motordek is prachtig en die op de lamellen op de neus is natuurlijk helemaal geweldig.

Cheers, Anne

Beste Anne,

De decals waren er gewoon bijgeleverd. Met een beetje micro set en sol zijn ze mooi vlak te plaatsen.
Dat geld ook voor de decal op de louvre's Eerst in reepjes snijden en met veel geduld plaatsen.

Groetjen,

Geert

Mooi Geert, vind het contrast sterk waardoor de onderdelen goed zichtbaar zijn en meer leven. Knap stukje werk. Het kleurenschema werd in Italie gebruikt, meestal waren ze OD.

Ga je figuren toevoegen, er is een mooie serie van New World die goed passen bij dit model.
Gr

Bedankt Johanna,

Ik denk dat ik hem zo op een op een plankje spijker.
Mijn geduld met figuurtjes is niet zo heel groot. en ben allang blij dat er weer wat af is.

groetjes,

Geert Wierstra

eerlijk gezegd vind ik die gebogen lamellen afbreuk doen aan een voertuig waar verder geen greintje schade aan te ontdekken is.Dit zijn behoorlijk dikke platen van pantserstaal waar je niet zo 123 een deuk in krijgt,je rijdt ze er nog eerder uit zonder dat ze verbuigen,
groeten,bert

Terug
Bovenaan