M19 tanktransporter

Indrukwekkend Ronald!

De twee rennende schavuiten van Doug's originals zouden hier goed bij passen. (Als je ze kunt vinden.)
http://www.armorama.com/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=1830&mode=thread&order=0

Klein updeetje

Ik ben vooral verder gegaan met het dio
De brug is gemaakt en staat in de " Zwarte Chaos" het houten brugdek (wat er van over is) moet er nog op
Ik kwam erachter dat de brug te laag uitkwam (als gevolg van het verhoogde spoorbed) en dus moest de boel wat opgehoogd worden , heb ik gedaan door er een stukje bluefoam onder te leggen .
Wat verder gegaan met de begroeiing op het talud (ook aan de achterkant )
spoorbed verder bewerkt ,maar nog niet klaar (bv moeten de spoorstaven nog afgeschilderd worden )\
Ik was ook niet tevreden over de ingekrastte steentjes op de bruggehoofden dus heb ik die aangepast door een soort zelf gemaakte steenstrips erop te plakken een behoorlijk tijdverslindend werk maar toch wel leuk om te doen en het ziet er naar mijn mening veel beter uit ....
Denk dat ik ook op deze manier klinkers ga maken voor het wegdek op de bruggenhoofden ...

oordeel zelf.
d489657e-e2cc-4343-81ec-36c039d6481c_zps178211bc.jpg

209e377b-f2fb-4b14-bfec-d44d9d8ea3ea_zps74f82112.jpg

DSC_1196_zps572a61e4.jpg

DSC_1197_zps07ac3b34.jpg

Inmiddels heb ik met dank aan Bert Lindeboom goede Sherman decalls binnen en heb ik via Ebay een Tasca M4a1 te pakken als vervanging voor de huidige Shermie (waar ik toch niet helemaal tevreden mee ben ...)

greetz Ronald

Terug
Bovenaan