- Interesses
- Nederlandse militaire voertuigen vanaf jaren zestig zowel in 1:1 als 1:35.
- Schalen
- 1:35
- Nu bezig met
- AMX-13/105mm, NEKAF-TOW groep, Centurion Mk5/2, Dodge WC54, YP408, VW T2a KMAR
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb nog nooit anders gezien dan dat de modellen die je onder handen hebt, geleidelijk aan steeds bleker worden. Petjes af weer.Gevolg is wel dat deze oude Italeri kit steeds witter wordt….
Gewoon zonder hulpmiddel. Maar wel vrij dichtbij met gezicht (wat er volgens de huisgenoten nogal zielig uitziet…😅)Wat voor vergrootglasbril gebruik je, @Walter Jonkers? Óók wellicht een interessante review 👓
Moet ik gelijk aan Roger Saunders denken. Petje af dat je dat zonder hulpmiddelen kuntwel vrij dichtbij met gezicht
Ja, zo ziet dat er uit idd. Ik krijg dus vanzelf een sterke binding met mijn voertuig 🤣Moet ik gelijk aan Roger Saunders denken. Petje af dat je dat zonder hulpmiddelen kunt
Geinig: zegtie van zichzelf: "It's not realy a propper job for a grown up man" 🤣Moet ik gelijk aan Roger Saunders denken
Als er iemand is die het ambacht beheerst, dan ben jij het. Ongelooflijk strak en netjes. Zo strak, dat ik er ook van geniet zonder de verf. Geweldig dat je dit met ons deelt.Klaar om mee te nemen naar modelbouwbeurs in Goes voor demo bouwdoos detaillering aan de TWENOT tafel ….![]()

Bedoel je misschien Parafilm?Het was zeer fraai om jouw noeste arbeid van dichtbij te mogen aanschouwen. Zeker inspiratie aan over gehouden.
Qua zeiltje. Je hebt van die semie elastische afdekplastic voor labaratorum doeleinden. Kan even niet op de naam komen, maar later op mijn hobbyhok zal een restantje opzoeken.
Gr Bas
Goede tip. Ik heb Paper Shaper van VMS staan maar heb het nog niet gebruikt. Tijd voor experiment dus!Walter, voor wat betreft je afdekzeiltje,
ik experimenteer momenteel wat met glad papier en met Paper shaper van VMS (Modelbouwenzo). Geeft afhankelijk van je papiersoort best wel leuke (gladde) resultaten. (Inpakpapier van de afhaalchinees zou ook wel eens goed resultaat kunnen geven bedenk ik me ineens) VMS werkt beter dan behangplak of verdunde houtlijm.
Peter
Gelukkig begint het caravan seizoen eigenlijk nu pas, dus hoop ik dat we deze regelmatig kunnen zien terug keren 😎Caravan gaat de stalling weer in en dus ook dit caravan-project.
Bij mij loopt het caravan seizoen van november tot einde maart ….🙄 (winterplaats)Gelukkig begint het caravan seizoen eigenlijk nu pas, dus hoop ik dat we deze regelmatig kunnen zien terug keren 😎
De Amerikaanse versies hebben dit niet …Ik heb het niet bekeken, maar helpt het Amerikaanse handboek?

Paracetamol …iets milder. Hele familie spaart lege stripjes voor mij omdat ik deze gebruik als lijmcupjes vanwaaruit ik met secondenlijm werk. Maar gisteren had ik wel even de neiging om …maar heb ze niet nodig gehad😅Maar zie ik nu dat je een heel stripje met aspirine hebt leeg gegeten Walter?