M10 tank destroyer [tamiya]

Martin Visser

Lid van de TWENOT
Interesses
Shermans, Bustes
Schalen
  1. 1:9
  2. 1:35
  3. 120 mm
Hoi allemaal,

Na SMC ben ik weer goed gemotiveerd om een modelbouw project te beginnen.

Het is de Tamiya M10 geworden waar ik al redelijk wat goodies voor verzameld had de afgelopen periode.

Een van de belangrijkste dingen is het bestuurders gedeelte van TMD. Andere items zijn 3D suspensie van Eelke. Masterclub tracks. Wat PE en andere resin items van o.a. HDmodel en TMD.
IMG_9121.webp

Het resin past prima alleen heb ik de beschrijving alleen digitaal en is deze niet altijd even duidelijk.
Maar het is mooi spul zo

IMG_9142.webpIMG_9166.webp
Groet Martin

Bedankt mannen.

De masterclub tracks zijn prima en bouwen snel weg.
Ik heb ze al 2x gebruikt oa voor deze

Mooie bak Martin. Zit zelf ook te denken om de M10 te kopen. Ook de M36 jackson lijkt mij wel wat!?.

Succes met bouwen maar dat lukt wel👍

Dank Nick. Ik moet zetten dat ik alles een beetje tegen vind vallen van Tamiya. Ik heb de sponsor op de onderkant geplakt wat logischer is dan deze eerst aan de bovenkant te lijmen wat Tamiya verwacht. Verder is de uitlijning niet zo recht tot recht aan als dat je bij Tamiya verwacht.

Maargoed het bestuurders gedeelte zit er bijna helemaal in. Nu wachten op de kokers voor de munitie.
Ook dan wat details nog en dan de spuit erover

IMG_9208.webp
IMG_9207.webp

Ik heb de sponsor op de onderkant geplakt wat logischer is dan deze eerst aan de bovenkant te lijmen wat Tamiya verwacht
Dat heb ik bij de Achilles ook zo gedaan. Goed vooruit denken helpt bij deze modernere Tamiya.

Succes!

Jan

Terug
Bovenaan