LKW Bussing Nag 4500 m 3T Gereed

Hoi Ronald,

Dit is een erg mooie LKW geworden.

Ik val heer Van Dijk bij wat betreft het witte chippen. Persoonlijk had ik wat meer panzergrijs als chipping toegepast als contrast met het Gelb.

Desalwelteplus heb je een mooi druk totaalplaatje ervan gebouwd, aldus een fan 😀

groet Frank

Bedankt Frank.

Zoals ik al aangaf bij Peter springen de licht gele chips er op de foto echt uit terwijl dit in real life stukken minder is en ik ben uiteraard geen bekend MLer 😉

Ronald

Hoi Ronald 😀 ,
het eindresultaat mag er wézen man 😱 práchtig werkpaard !

En ja... ook wat fotograferen betreft kan ik een zeurpiet zijn 😳
De Büssing staat er mooi op hoor, maar zou je eventueel die bjoetie nóg eens willen
laten zien, tegen een wat meer dónkere achtergrond ?
Komt-ie mijns inziens veel beter over. Nu heb je een soort van tegenlichteffect 🙄 .
Hoeft niet hoor, maar is voor ons kijkers tevens (misschien) lichtelijk educatief
om te zien wat achtergrondkleuren "doen" met een model ?

En dankjewel voor het verslag met fraaie foto's !

Vrolijke groet 😀
Peter

Peter bedankt voor je reactie en als ik van de week wat tijd over heb en het niet vergeet uiteraard zal ik eens kijken of ik nog wat plaatjes kan schieten met een donkeren achtergrond want ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar dat resultaat.
Moet wel zeggen dat de kleuren op mijn monitor zeer goed overeen komen met het model op de lichte chips na want die blijven eruit springen, de camera zal wel een beetje doorgedraaid zijn 🙄

Ronald

Nou Ronald, tof dat je dat wilt doen 😀
Moet wel zeggen dat de kleuren op mijn monitor zeer goed overeen komen met het model op de lichte chips na want die blijven eruit springen, de camera zal wel een beetje doorgedraaid zijn 🙄
Ook op mijn monitor zien de kleuren er geloofwaardig uit hoor. Maar het is me bekend dat de lichte achtergrondkleur het zien beïnvloedt 8)
Als ik foto's maak van modellen op showtafels met een wit laken eronder lukken ze minder goed als gemaakt met een donkere ondergrond.
En ach, anders geef je toch gewoon de schuld aan de camera 🤣 .

Ik ben benieuwd 🙄

Vrolijke groet 😀
Peter

Terug
Bovenaan