Tom de Kruijff
Lid van de TWENOT
- Interesses
- veel te veel
maar nu,LCA ,Daimler ,Leyland retriever .
- Schalen
- 1:9
- 1:16
- 1:35
hallo,
Ik heb de crusader gun tractor opzij gezet voor een project waar ik al een paar maanden naar uitkeek.
het is als aanvulling op de Scammell set.
ICM retriever .
Heb het model nu 2 weken in huis en het gaat redelijk voorspoedig.
Alex , als je ivm jouw project de ponton carrier nog info hebt die ook op de takeldoos van toepassing is houd ik mij aanbevolen.
deze site is voor mij handig , Leyland Retriever "Gantry" - Resicast 1/35 TERMINE ,er is ook op de HMVF ,restorations door Pete Ashby .Waarschijnlijk ken je die al.
Ik vind de basis ICM best wel een goed te bouwen model ,al schijnt de standaard laadbak voor geen meter te kloppen.
Maar voor mij was die toch al voorbestemd om verbouwd te worden.
tot zover het gebazel ,hier zijn wat foto's van de voortgang.
cheers, Tom

Ik heb de crusader gun tractor opzij gezet voor een project waar ik al een paar maanden naar uitkeek.
het is als aanvulling op de Scammell set.
ICM retriever .
Heb het model nu 2 weken in huis en het gaat redelijk voorspoedig.
Alex , als je ivm jouw project de ponton carrier nog info hebt die ook op de takeldoos van toepassing is houd ik mij aanbevolen.
deze site is voor mij handig , Leyland Retriever "Gantry" - Resicast 1/35 TERMINE ,er is ook op de HMVF ,restorations door Pete Ashby .Waarschijnlijk ken je die al.
Ik vind de basis ICM best wel een goed te bouwen model ,al schijnt de standaard laadbak voor geen meter te kloppen.
Maar voor mij was die toch al voorbestemd om verbouwd te worden.
tot zover het gebazel ,hier zijn wat foto's van de voortgang.
cheers, Tom