Leopard 2A6 Tamiya....

Diesel

Het geluid is weer van de echte opgenomen, heb het al gehoord op wat filmpjes van een Duitse site, klinkt erg goed.
Er zit dan ook een joekel van een speaker in dit keer.

Groeten,
Hugo

Tja, dan word zo'n mpegje al snel van een formaat wat voor een inbeller met een 56k modempje niet leuk meer is Niek, zijn daarom wat sober gehouden denk ik.
Nou, ik zal bij de RCAGH wel niet zo heel lang hoeven wachten om er 1 in het echt te horen en zien denk ik (hoop ik 😀 )

Hugo

Als ik er 1 live tegenkom op een clubmeeting van de RCAGH zal ik met mijn HP735 een stukje proberen te filmen, vooral voor het geluid.
Het filmpje zet ik dan wel op mijn site......maar het zal nog wel even duren, de eerste meeting is 5 Mei in Delft.....en dan moet er maar net iemand al trotse eigenaar zijn en hem rijdend hebben natuurlijk 🙄

leopard 2a6

http://www.rc-tamiya.de/tamiya/include.php?path=content/articles.php&contentid=1072&PHPKITSID=f379c758e849d6f759c76c636ba6cb08 op deze link staat wat meer beschreven over de leo waaronder het aandrijfwerk

Volgende bijeenkomst RCAGH

De RCAGH heeft een uitnodiging voor een stand op 20 en 21 maart bij de Darling Market te Rijswijk. Dan zal er nog wel geen Leopard 2A6 van Tamiya zijn. Omdat ze volgens mij pas in april worden geleverd. Dus waarschijnlijk wordt dat pas 5 mei te Delft.

Richard Schotanus

Zwarte bak?

Ehm...ik heb even die plaatjes in die link bekeken, en ook de plaatjes van http://www.bahnschan.de/, en het valt me op dat er een enorm lelijke zwarte bak onderaan de voorkant hangt, heeft iemand een idee wat het kan zijn? De speaker misschien, want die is inderdaad wel erg groot. Je kunt die bak hier goed zien:
002.jpg

Grtz,

Eelke W.

zeer waarschijnlijk

Zeer waarschijnlijk betreft het hier een extra stukje elektronica met camera, voor de beurs van Neurenberg, waar de tank zelfstandig over een witte lijn moest rijden. Zie ook het forum van rcpanzer.de.

Groet,

Dominique

Re: zeer waarschijnlijk

Dominique slaat hier de spijker op de kop, die bak hangt echt niet onder de versie die wij kunnen/willen/zouden willen/willen maar niet kunnen kopen straks.....zou wel errug slecht voor de bodemvrijheid zijn en al helemaal in het terrein.

Groet,
Hugo

Whahahaha.....GO ROEL.....als ie na het recenseren afgedankt moet worden (lees: uit actieve dienst moet) weet ik nog wel iemand die hem een goede oude dag wil bezorgen......🙂 😈

Terug
Bovenaan