Ha die John,
In het algemeen vind ik het resultaat een ruime voldoende. Als ik kijk naar de modellen die je hier in de loop van ruim een jaar tijd hebt geplaatst , vind ik dat je zeker een eigen stijl hebt die je ook door ontwikkeld hebt.
Daarbij wil ik wel de opmerking maken dat je m.i. de tips die anderen je geven zeker waardeert, maar niet altijd gebruikt. Gert Helsen schreef bijvoorbeeld:
Is het figuur aan de waterput een lid van de bemanning? Indien ja denk ik niet dat hij zijn geweer, gasmasker en schop meeneemt om die meter tussen het voertuig en de put te overbruggen. Indien niet heb ik niets gezegd.
Waarop jij antwoordde:
Het figuurtje aan de waterput, heb je gelijk in! Ik ga in ieder geval zijn Kar afpakken . Dit legt ie maar op of tegen de waterput. Ik wil namelijk het touw aan de emmer door zijn linkerhand laten gaan als dat er goed uitziet en dan heeft ie meer dan genoeg te doen.
Hier zie ik helaas niets van terug, de soldaat heeft nog steeds zijn bepakking...
🙁 .
Deze had ik ook wat mee gedaan: Peter van Stiphout schreef:
plaats een comma of uitroepteken in de titel anders staat er het commando dat ze geen water moeten poepen
Je bedankt vervolgens iedereen voor de tips. Wanneer we dan tenslotte je mooie eindresultaat zien wordt dat ontsiert door het plaatje voorop waar dus precies dat staat waar Peter je op wees...
Kortom: je laat voorlopig meer op dit forum zien dan ik tot nu toe. Dat kan zijn omdat ik er niet altijd voor kies om mijn eindresultaten hier te laten zien, maar het kan ook zijn omdat je sneller (te snel
😕: ) bouwt als ik....
groeten, Richard.