Bert van Wiltenburg
Lid van de TWENOT
- Interesses
- Vooral modern, heb veel IDF, wat US, NL, DE, GB en SU modellen klaar staan om te bouwen.
- Schalen
- 1:35
- Nu bezig met
- 9 lAV's van Esci, Italeri en Trumpeteer, zijn inmiddels klaar, nu met 15 voertuigen voor een IDF dio
ik heb de indruk dat de meesten hier hun modellen zo accuraat mogelijk bouwen, liefst 100% zoals het voertuiig er in het echt uit ziet. Ik zelf niet, ik plak er onderdelen aan die ik leuk vind, en daardoor kan het een niet echt bestaande versie ergens van worden. Zo heb ik van iemand op dit forum een LAV25 overgenomen, en heb op een andere site een setje BlackDog voor een LAVIII gevonden, en heb dat gecombineerd. Is nog niet af, moet nog worden bijgewerkt en gespoten, maar bij deze alvast een aantal foto's. Is mijn eerste model, dus ben benieuwd wat jullie ervan vinden...

PS na het plaatsen van de foto's zag ik dat ik de loop van de mitrailleur nog niet had ingeboord, dus dat heb ik al aangepast..

PS na het plaatsen van de foto's zag ik dat ik de loop van de mitrailleur nog niet had ingeboord, dus dat heb ik al aangepast..