LAH Panther 131: update 25/09/15

Dank Johannes!

Heb de afgelopen weken veel uurtjes gestoken in de panther om em net af te krijgen voor SMC. En nog geen tijd gehad om eind foto's te maken. Hier wat pics, commentaar is welkom!

IMG_7900_zpsnnu95h8r.jpg

IMG_7901_zpslfxbwt6l.jpg

IMG_7907_zpswq6vwofl.jpg

IMG_7903_zpszvt0cfog.jpg

IMG_7905_zps3vvkidys.jpg

IMG_7906_zpsxbrj07gc.jpg

IMG_7913_zpsjho7qtc6.jpg

IMG_7918_zpstgpfkcmf.jpg

IMG_7920_zpsqxhtqf59.jpg

Hoi Rob,

Proficiat met je bronzen aanwinst 😀
Heel mooi en geslaagd model! (Maar daar hebben we het al over gehad... 🤣 😉 )

Erik

PS je hebt een PBt'je over de uniformboeken.

Deze is heel mooi geworden Rob, hier mag je terecht trots op zijn! Heb even gemist of je meedeed aan de wedstrijd en zoja wat de uitslag was? gr Bas

Hoi Rob, door alle drukte (Twenot) van afgelopen zondag heb ik niet alles kunnen zien in wedstrijd op de SMC en mooi dat er zoveel foto's zijn gemaakt. Mooie afwerking het plaatje komt zo veel beter tot recht. Mooie subtiele, fijne en niet overdreven afwerking vooral omdat deze tank nog geen 2 dagen actie heeft gezien. Dus mooi dat realisme het gewonnen heeft van modelbouw stijlen. De meeste verwering van deze tank is pas nadien gekomen. Het enige jammere, blijf in deze een purist, is de keuze voor de figuren. Althans dit type jas. Leer-jassen ware beter geweest maar laat dat mijn fetish zijn.

Groot compliment en hoop deze toch ergens in het echt te kunnen zien...wie weet wel op Twenot 40 jaar. Zag dat je ook met je dio een mooi resultaat hebt behaald. Complimenten en al enig idee voor een komend project?

Gr.JW

Dank voor jullie reacties heren!

@Erik: thanks en ook nog bedankt voor de boekentips 😀

@Bas: ja meegedaan, brons voor deze in klasse 25 (advanced)! 🙂

@Niels: thanks en succes met jouw panther. In Duel in the Mist deel 2 kan je nog meer voorbeelden van disc camo panthers vinden!

@ Marcel: dank en heb jou dio ook nog bewonderd op SMC, zeer tof gedaan!

@JW: thanks! Heb ook nog getwijfeld over dit type kleding voor de crew. Had ook niet echt fotografisch bewijs ervoor kunnen vinden, maar ging er maar van uit dat het theoretisch zou kunnen als je kijkt wanneer deze jassen in gebruik werden genomen 🙄
Het Steyr diootje heeft idd goud gekregen in de standard dio klasse (tot mijn verbazing trouwens 😱 )

Al een paar ideetjes ja voor komende projectjes, nu nog even verder uitwerken. Misschien weer iets in de Ardennen sfeer, of Frundsberg of iets met Pz Jg abt 559 in Den Bosch, keuzes, keuzes. 😉

Grtz,

Rob.

Erg mooi Rob.

Zondag heb hem ook goed bekeken en ook in het echt ziet het er allemaal mooi uit. Eigenlijk verdiend model een mooie ondergrond. Ik vroeg me alleen af wat je met die boeg mitrailleur hebt gedaan. Hij lijkt zo kort 😕:

Verder alleen maar lof

Groet

Marcel 😀

Dank Roger!

@Marcel: thanks! Was mij ook opgevallen bij het plaatsen van het mitrailleur. Ik denk eigenlijk dat ik een verkeerd setje heb gebruikt van Aber...
Namelijk setje No A35L83
a35l83_285x255_zpsowz8ag6i.jpg

Effen wisselen met

http://www.aber.net.pl/detal,1192.html

Rob, en hij is helemaal perfect.

Het ga je goed

Groet

Marcel 😀

Heb je net je Panther af, komen er opeens foto's naar boven waarop ie er toch wat anders uitziet! 🙂
Zag deze op Missing Lynx en wilde deze even delen. Best interessant want op de foto's zijn de schurzen en wat "stowage" zichtbaar.
In Duel in the Mist Vol 2 staan foto's van de uitgeschakelde panther, met gaten in de rechterzijde. Deze zijn op deze foto's niet zichtbaar, lijkt erop dat deze nadien zijn gekomen en de panther als oefendoel is gebruikt.

Grtz,

Rob.

Interessante foto's en als we goed kijken in DITM dan moeten die piloten wel echt stuntvliegers zijn geweest als we de hoek volgen van de inslagen aan de zijkant. Dus ja deze gasten hebben nadien nog even lekker huisgehouden 🤣 🤣 Historie blijft leuk

ieder geval mooi dat dit album in geheel blijft en niet op Ebay aanstukken wordt gescheurd om maar zoveel mogelijk cash binnen te halen voor de verkoper.
Zou bij wet verboden moeten worden.

Gr.JW

Terug
Bovenaan