L4500 met flak

EricReist

Lid van de TWENOT
Mooi dat Trumpeter met de L4500 met flak is uitgekomen, en met de aparte 5cm flak ook nog een andere variant te maken. Deze kit met de 3.7cm flak is prima, de banden moet je wisselen en de glazen raampjes vervangen door schuifbare platen, maar verder een prima basis. Een paar mannetjes erbij en een aanhanger en een mooie start voor een winter wonderland! NB er zit hier en daar wat scheef, het voertuig is nog deels uit elkaar te halen.

_MG_1728.JPG
_MG_1729.JPG
_MG_1727.JPG
_MG_1725.JPG
_MG_1724.JPG
_MG_1722.JPG
Groeten Eric

Dat ziet er mooi uit. Ik vind die vrachtwagens en halftracks met grote kanonnen achterin altijd wel wat hebben 🙂

Mooi! Ik zie dat de mannen warm aangekleed zijn. Betekent dat ook winter tarn anstrich, oftewel witte camo?

Hi Eric,

Ja een gave combi zoals ook al gezegd op FB, vooral met die aanhanger, die erg lastig te krijgen is. Wel een verplicht nummer als je het mij vraagt gezien de grote munitiehonger van de Flak. De figuurtjes passen er ook mooi bij. Ben ook benieuwd naar de verf en verweer stappen!

Ik vind die vrachtwagens en halftracks met grote kanonnen achterin altijd wel wat hebben

Vind ik ook, evenals Zimmerit, open kleine voertuigen waar veel te zien is en aparte camouflage.

Mvg,

Vincent

Alhier een vergelijk van de banden met links de rubberen versie van Trumpeter, daarnaast de plastic Zvesda wielen voor de 4500. Rechts resin wielen met geheel rechts DEF. Vooral die blokjes zijn een verschil, Zvesda heeft het mi trouwens prima gedaan.

4500 wheels.jpg

Terug
Bovenaan