kv heavy tank

hallo allemaal! :D en toen was het tijd voor me eerste tank! omdat het herfstvakantie is voor mij kreeg ik als cadeautje een bouw pakketje 8) dus ik ging naar toemen in den Bosch met mijn moeder en toen zag ik een wand vol met tanks :) IK KON NIET KIEZEN zoveel mooie :oei: Ik zag ook een paar van dragen maar die waren toch iets te duur :x Toen viel mijn oog op deze!

trmp00311vu0.jpg

eentje van trumpeter! ik had welles een auto van dit merk gebouwd en die was best wel goed geworden(ja ik heb best een tijdje auto,s gebouwd :oeps:)
dus ik dacht dit wordt hem!. Snel naar huis en toen bouwen bouwen plakken lijmen schuren! en toen was die naar mijn verbazing al in 2,5 dag af :huh: beetje snel he :) maarja ik vond hem zeker goed gelukt dus verdiende hij ook een ondergrondje die ik nu aan het bouwen ben die post ik later nog wel in dit topic :D dus de FOTO'S
komen ze :
eerst een overzichtje:
49438359jt3.jpg

dscf2721gj2.png

dscf2720vh5.png

dscf2719nv9.png

dscf2714dd2.png

dscf2713ei9.png

dscf2710lc2.png

dscf2710ms6.png

dscf2709rg7.png

zo dat zijn ze! :D ook de eerste keer met modder en roest aan de gang gegaan :)
 
he matthijs
leuk ding
maaar 1 ding wat me opmerkt dat je veel modder boven op de spatborden hebt , volgens mij is dat niet logisch in het echt.
jullie mogen me graag verbeteren?

devlin ;)
 
Nou,voor een eerste tank is ie goed gelukt Matthijs.er missen nog wat onderdelen hier en daar dacht ik[hijsogen voor het achterdek],oa.maar dat mag de pret niet drukken.als je de volgende keer de losse tracks gebruikt ,dan ben je wat langer bezig :D ;) ...........nu maar wachten tot het sinterklaas is :p :) :)

groeten jeroen,.
 
Matthijs bruinenberg zei:
...
dus ik dacht dit wordt hem!. Snel naar huis en toen bouwen bouwen plakken lijmen schuren! en toen was die naar mijn verbazing al in 2,5 dag af :huh: beetje snel he :)
...

Tja, ziet er leuk uit. Maar ziet er eerlijk gezegd ook wel een beetje uit alsof je het eerste klaar wilde zijn. :nouja:

Naast bovenstaande opmerkingen van de andere kijjkers viel me op dat de loopwielen, tussenin, niet geschilderd zijn. Das jammer.

De boomstammen vind ik wel mooi, denk er de volgende keer aan dat je ze vastlegd met touw, nu rollen ze er meteen af.

Verder mis ik eigenlijk enkele kentekens. Had deze kit geen decals?

Als je nog puf hebt zou ik de modder nog wat nabewerken met verschillende kleuren. Hiermee wordt het geheel minder eentonig.

Groeten Maarten

...wiens eerste tank niet zo goed gelukt was. :oeps:
 
Terug
Bovenaan