Ha die Kornelis,
Gezien je leeftijd vind ik dit een geslaagd project 🙂 !
Wat mij opvalt is dat je scherpe foto's maakt, ook als je dit 1/72 model van zeer dichtbij fotografeerd. Wel zijn ze wat donker. Misschien een lamp achter een laken op de KV-2 en de achtergrond gericht, op die manier kan je zonder fotostudio je model belichten zonder dat het gelijk overbelicht is.
Verder zitten de decals er goed op (geen film/silvering te zien). Jammer van de veeg op de toren.
Wat betreft je stof/modder: ik houd er rekening mee dat je waarschijnlijk geen volwaardig inkomen hebt, dus pigmenten, washes, filters enz. van professionele makelaardij (zoals AK en MIG) zullen niet zo snel bij jou op je bouwtafel staan. Neemt niet weg dat je één en ander nog wel kan verbeteren. Probeer het zand dat je hebt gebruikt wat meer kleurvariatie te geven door heel verdunde (olie-)verf als een soort filter over het zand te laten vloeien. Maak gebruik van de zgn. "capillaire werking" en laat de verf uitvloeien. Denk ook eens na over hoe- en de plaatsen waar je het zand aangebracht hebt. De wielen bijv. hebben op deze schaal namelijk best wel veel zand waardoor je weinig detail meer ziet. Dat is jammer en doet afbreuk aan je inspanningen.
Er zijn nog wel wat meer zaken die je zou kunnen doen zoals een drybrush en accessoires, maar belangrijker is dat jij je goed voelt bij je hobby en dat je modellen afmaakt. Met de tijd worden je vaardigheden en je modellen vanzelf beter.
groeten, Richard.