KV 1 Ehkranami met motor

😕: 😕:

dan stel ik me de vraag waarom je in godsnaam op een forum fotoos gaat plaatsen en de mensen de vraag stelt: "wat vind je van wat ik doe..." als je dan na enige comments zegt : "nou ik doe toch gewoon mijn zin, comments of niet want realisme is niet mijn ding hoor, ik doe toch maar wat ik wil..."

met alle respect maar blijf dan toch gewoon bouwen maar post dan niks

lijkt me pure nutteloosheid als je met deze ingesteldheid gaat posten

cheers
Dom

Rustig, rustig, rustig!! Dominique, Hilbert geeft toch aan dat ie aantal leerpunten er voor hem zelf heeft uitgehaald. Als ie er nu wel iets mee gaat doen of niet dat is dan toch aan hemzelf! Lees eens rustig tussen de regels door en wat ie aan het begin al aangeeft. Het is een afbouw project geworden, naja laat hem dan zijn ding doen.

Wat maakt het nu uit dat ie die tank van alle kanten over de randen heen laat vallen. Het gaat toch om de totale afwerking, jij vind het niets, hij vind het leuk, ik heb zo mijn idee erover. Of ie nu wel of niet de volgende x dit wel of niet toepast maakt toch niets uit. Hilbert wil het zo naja dan doet ie het toch zo. Wat maakt dat bijv. jouw idee de ware zou zijn? Wat is realisme???

Waarom moet je allemaal van die dwingende teksten, zwart vet gemaakt gebruiken?

JW

Daar ben ik totaal niet mee eens Dominique.
Hij kan ook gewoon zijn werk met ons willen delen om anderen te inspireren, en misschien zijn er mensen die het wel mooi vinden. Daarbij hoeft er niet alleen over de ondergrond gesproken te worden, maar bv over het figuur op straat o.i.d.
Het gaat erom dat iedereen zijn eigen reden heeft om te posten wat hij/ zij wil, en dat vind ik persoonlijk geen nutteloosheid.

groetjes

ik wou gewoon es mijn mening spuwen

til er niet te zwaar aan

het is nog altijd maar modelbouw en ik weet dat er VEEEEL belangrijkere dingen in het leven zijn

maar als je nooit iets doet met de comments die je krijgt wat is het nut ??

persoonlijk zou ik deze direkt op een ander grondwerk plaatsen, nu lijkt het zonde van tijd, geld, figuren etc...terwijl er zoveel meer valt van te maken

mijn mening jongens, please don't shoot me !

cheers
Dom

Beste Dominique maar gebruik misschien iets minder "iets minder subtiele benaderingen zoals vet zwart en in godsnaam". Dus jij hebt al jouw projecten die je ooit hebt gebouwd en niet naar tevredenheid direct voorzien van alles nieuw? Hilbert geeft aan dat ie leerpunten heeft en deze in zijn volgende project gaat/wil gaan gebruiken.

Ik heb hier ook wel wat staan waarvan ik nu denk had ik het niet beter anders kunnen doen of is volgens de zgnd. huidige maatstaven niet meer het juiste.

Daar kijk je naar, je kijkt met een blik van tevredenheid naar je vorige werk en denkt zo dat ga ik nu anders doen of dat ga ik beter doen.

Dat het een hobby is dat roep ik al jaren, alleen schijnt dat af en toe te worden vergeten.

JW

Oke,

doe dit effe per PB ofzo.
genoeg gezwets over commentaren en meningen, dit is een vrij land en iedereen mag zijn mening hier venteleren, zolang hij maar opbouwend en ondebouwd is, punt, klaar, UIT 😈

Back on topic.
Hilbert.
Je hebt er van geleerd, das al iets, toch.
over het ondergrondje 🙂 (ondergrondje, das 'n goeie, niet?) ga ik het niet meer hebben.
Ik vind hem mooi, hij mag naar mijn idee, alleen iets vuiler dan wel stoffiger, maar goed, hij is dan ook nog niet klaar toch.
Misschien een ideetje om er wat geel/grijzig stof op te gooien, aangezien hij in een verstedelijkte omgeving staat.

Doe zo voort.

Greetz
Axel

please don't shoot me !

Check je PB maar!
Daar kijk je naar, je kijkt met een blik van tevredenheid naar je vorige werk en denkt zo dat ga ik nu anders doen of dat ga ik beter doen.

Precies...
het is nog altijd maar modelbouw en ik weet dat er VEEEEL belangrijkere dingen in het leven zijn

Wat is dan in vredesnaam het probleem??? Tis een Hobby!! Heb er plezier aan, maar dat lees je allemaal terug in je PB 😈

Ik vind het wel vrijg goed, oke er zijn een paar puntjes maar dat zit bij idereen wel, aleen worden ze bij anderen meer verborgen of merk je het gewoon niet, een puntje dat ik wel vinde dat het misschien mooier is om de kv 1 op het lage gedeelte te zetten en de "dame" op het hogere stuk??
En, ja het is maar een hobby we bouwen niet om alles perfeckt na te maken want dat kan niemand.... weten jullie wel hoeveel voertuigen dat jullie misschien al hebben gemaakt met de foute kleur of een foute maat.... Wat ik wel vind dat je ook een beetje KRITIEK moet kunnen verddragen als je zo iets post en voral dat jeER UIT LEERT : 🙂 So gay's Don't worry be happy 🙂

Mvg Jo 8)

Ik snap niet hoe jullie je zo druk kunnen maken over een stukje plastik 😱
waarom zou je je tank niet mogen posten omdat je andere gedachtes hebt over een model op een ondergrondje wat een beetje uisteekt aan beide kanten?
uiteindelijk zit er toch veel werk in de tank en in de figuurtjes ook, dat weet ik uit eigen ervaring 😳
Ik vind dat je elkaar gewoon moet waarderen, en kritiek geven kan altijd, maar doe het dan op een vrienderlijke manier zoals eerder gezegt.

gegroet, simon

P.S.
houdt je hoofd koel 😉

Discussie over, dat was toch al de boodschap?

Simon, je input is te prijzen en ik vind het goed dat je mening geeft. Maar dit soort discussies zijn al vaker langsgekomen. En het leuke is, je komt er nooit uit. Modelbouw is net als eten, voetbal, welk merk bier het best is ... je komt er niet uit. Over smaak valt immers te twisten maar overeenstemming bereiken lukt bijna nooit 8)

Hilbert; lekker doordoen zo!!!

Kallum, MartinD

Terug
Bovenaan