KV-1 1:35 (geverfd 12-07-2009)

Hallo,

Ik kijk al vrij lang hier op het forum rond, maar heb nog nooit iets gepost. Dat komt voornamelijk omdat ik ± 6 maanden een bouwdip heb gehad. Ik had helemaal nergens zin om te bouwen. En ook door tijd gebrek heb ik niks gebouwd. Ik ben wel altijd op internet blijven kijken, naar andermans projecten. En na een tijdje begon het toen wel weer een beetje te kriebelen. Maar toen ik een doos uit de stapel had gehaald, en het model even goed had bekeken, toch maar gauw weer weggestopt.

De laatste tijd toch wel weer wat meer zin gekregen, en besloten om maar weer verder te gaan aan mijn KV-1 tank, waar ik een jaar geleden aan begonnen was, groen geverfd had om hem vervolgens weer in de mossel te gooien. Weer een beetje aan geverfd, en toch weer weggelegt.

Hij is net zo ver als een jaar geleden, ik heb er alleen een spatbord er aangelijmd, paar dingetjes er van af gebroken, paar dingetjes weer opgeplakt, en een paar vuiltjes uit de primer weggeschuurd. Verwacht er niet te veel van, ik moet er weer helemaal inkomen. Ik wil er ook niet te veel geld aan uit gaan geven, voor het geval het niks wordt.

P1020471_bewerkt.jpg

Hij moet natuurlijk nog geprimed, en geverfd worden.

Feel free to comment, and be a bit nice 😉

Greetz, Ben

p.s. als iemand nog tips heeft voor het werken met olieverf? Ik wil bij dit model namelijk graag eens beginnen met olieverf.

Kristof: Bedankt 😉

Hallo,

En ja hoor, hij staat in de verf. Geen foto's van de primer. Is toch alleen maar saai grijs. Ik heb hem gespoten met tamiya TS-28. Ik heb ook structuur op de koepel en de hull aangebracht, maar op de foto's zie je daar niks van. Ik zal morgen eens daglicht foto's maken. Misschien dat je dat daar op ziet. Ik heb nog steeds een beetje moeite met foto's maken. Al vind ik ze al een heel stuk beter als gister.

P1020477_bewerkt.jpg

P1020478_bewerkt.jpg

Reageren mag natuurlijk altijd 😉

greetz, Ben

Lekker kleurtje op een lelijk ding 🙂

Ik begin toch steeds meer geneigd om eens van dat Sovjet groene spul te bouwen...

Sterker nog: Ik heb reeds de nieuwe t-34/76 van AFV-club aangeschaft...

Ben erg benieuwd naar het vervolg.

Johnny: Bedankt! Ik zou zeggen, gewoon beginnen 😉

MartinD: Bedankt! Nee er zit nog geen glans laag over heen. Ik heb hem gespoten met zo'n tamiya spuitbusje omdat ik verschrikkelijk ben met de kwast schilderen, en geen airbrush heb 🙄

greetz, Ben

Terug
Bovenaan