Koude Nashorn, 99,99% klaar.

Gert ten Brink

Lid van de TWENOT
Een model dat bijna af is.
Er komt nog een mg-34 op.
En er komen nog kisten achterin.

nas01.jpg

nas02.jpg

nas03.jpg

nas04.jpg

Gert.

Re: Koude Nashorn.

kan me enkel en alleen maar met danny aansluiten, mooi ding 😛
maar het enigste wat mij opvalt is dat de ene rupsband er minder strak op ligt dan de ander.
het kan ook aan de foto's liggen hoor.

groeten chris

Hoi Gert,

Ik vind de witte camo geweldig gedaan. Perfect!
Hoe heb je die aangebracht? Met een kwast, en welke verf?

Eric

Geweldig model Gert! Inderdaad zeer mooie wintercammo!
Kleur van het gezicht is nu mooier dan ik ooit van je gezien heb. Veel natuurlijk zo, minder flets 😉

Gr,
Jeroen

Sluit me aan bij alle bovenstaande berichten.
Ook een passend figuur. Mooie camo.
Ik ben ook nieuwsgierig hoe je deze hebt gedaan.

Hallo,

Het figuurtje is van Warriors, met een hoofdje van Hornet.
De beschildering van de Nashorn heb ik uit het Nuts en bolts boek over de tankjager.
Eerst heb ik het model zandgeel gespoten. Daarna met purety seal van Games Workshop.
Om een beschermende laag te hebben.
Het wit is van Vallejo en heb verdunt met flink wat water. En geschilderd met een penseel met zachte haren.
Na een uurtje drogen heb ik het hier en daar, met lauw water en een ruwe penseel wat verwijdert.

@ Chris, klopt. Ik heb niet hellemaal goed getelt bij de tracks. Nu heeft de ene zijde 2 links teveel.

@ Jeroen, photoshop doet wonderen... 🙂

Gert.

Misschien wel één van je mooiste werken die ik tot zover gezien heb en nu op naar leuke setting!!!

JW

Dank je JW.

Ik denk er over om hem gewoon op een sokkeltje te zetten.
En er geen ondergrond bij te doen.
Maar eerst moet ik hem maar eens afmaken.

Gert.

Hi Gert,

Ziet er goed uit, zo te zien heb je ook nog een PE set gebruikt voor het interieur, als ik bijvoorbeeld de houders van de periscopen zo zie, fraai gedaan. Ik vind het figuurtje ook geslaagd, al is het niet logisch iemand met een gebroken arm op die plek te plaatsen maar dat terzijde!

Grtn,

Vincent

Dank je Vincent,

Bij deze uitvoering van de kit zat al heel veel p/e. De premium uitvoering volgens mij.
Bij het figuurtje heb ik me meer laten leiden door hoe hij er uit ziet. Dan door lochica... 🙄

Grtz,
Gert.

Terug
Bovenaan