Dank
Hoi de gasten,
Allen alvast bedankt voor de toffe reaktie's!!!
@ Dominique,
Je hebt 200% gelijk wat betreft die baard, maar dat is ook met een reden gedaan. De nieuwe eigenaar gaat er nog zelf sneeuw op aanbrengen (ook wat in de snor) daarom dat ik hier minder aandacht aan besteed heb. Wel spijtig, want ik had graag zelf die sneeuw gedaan. Lijkt me plezant, zeker opdeze schaal. Het hoofdje is ook niet meer in mijn bezit en ik kan er dus ook niks meer aan veranderen. En ik moest ook wat binnen het budget blijven hé 😉
@Ron,
De ogen heb ik express zo gedaan. Ik wou hem ogen geven van een man die nog op automatische piloot verder stapt maar eigenlijk al meer dood dan levend is. Op andere forums heb ik hier al lovende kritiek over gekregen. Bewijst misschien nog eens dat je nooit naar ieder zijn goesting kan schilderen.
Wat betreft de workshops denk ik niet dat ik al op het niveau zit om workshops te gaan geven. Er moet nog zoveel verbeterd worden; ik ben zelf nog volop aanhet leren. Tevens heb ik, eerlijk gezegd, ook geen tijd en zin om alles te organiseren aangaande zaal, drank, etc...
@René,
Er zitten veel blauwe tonen in, neven turqoise en paarse tinten, maar die zijn zo dun aangebracht dat het op foto misschien niet te zien is. Ik vind het persoonlijk enorm lelijk als de ene kleur gewone op vlekken naast een andere kleur geschilderd is, zonder dat er enige spraken is van overgangen met tussentinten. Teven zijn deze ook zeer transparant aangebracht, zodat het de kleur eronder tint en er dus geen blauwe, paarse, etc vlekken in het gezicht zouden zitten. Da's misschien meer iets voor de Picasso's onder ons?
Vele groetjes en alvast een prettig weekend,
Gino