KMK Demo dag in Nederland!!

KMK Belgie organiseert in samenwerking met Verspaget Modelbouw
Een Demo-dag op Nederlandse bodem!!

Op 11 November 2006 zal van 10.00 tot 17.00 bij Verspaget Modelbouw een demo-dag statische modelbouw worden gegeven.
We zullen proberen om alle aspecten van de statische (militaire) modelbouw de revue te laten passeren.
Ook zal het mogelijk zijn om met vragen omtrent militaire modelbouw, zoals vragen over weathering, airbrushen enz. terecht te kunnen.
We zullen proberen om jullie zoveel mogelijk met raad en daad bij te staan.

Dit alles gaat plaatsvinden bij:

Verspaget Modelbouw,
Strijpsestraat 9
5616GK Eindhoven,
040-251 10 76

Hopelijk tot ziens in Eindhoven,

KMK Belgie

M*rde, sche*ße, **** en nog wat sterretjes...
Ik dacht, mooi het is in eindhoven, dan kan ik wel. Heb ik een voetbaltoernooi waarmee we op regionaal niveau kunnen komen 😕 niet dat dat niet leuk is, maarja... 😈 😈

gr. martijn

He Martijn, dan heb je heeeeeeel toevalig op die dag een spierontsteking of zo, waardoor je niet kunt voetballen.
Een beetje modelbouwert heeft overal een creatieve oplossing voor... 😀
En een beetje prioriteren is ook niet weg he.

Marcel

RFI = Repetetive Football Injury.
Komt na het WK ernstig veel voor in Nederland.

Verschijnselen:
Lamme rechterarm van het glasheffen
Lamme linkerwijsvinger van het bedienen van de afstandsbediening
Lam linkerbeen van het 'de kinderen naar bed trappen'
Lam rechterbeen van het hangen aan de bar tijdens de derde helft.
Uitermate slecht humeur na de 8e finale.

Kan je écht niet mee voetballen hoor...

Hier ook een voetballende modelbouwer (of andersom) ... regionale toernooien zijn altijd wel erg mooi. Vooral als je tegen een paar mooie tegenstanders speelt. Dus ik zou wel aan afweging maken. Zo'n demodag is er niet vaak, maar een mooi toernooi wordt ook niet altijd georganiseerd.

Groeten, MartinD

Ik hoop voor 1 keertje dat het afgelast word... 🙁 slechte instelling 🙂
er komen wel duitsers om tegen te hakk... uuuuh voetballen. keuzes zijn dingen om het leven lastig te maken weet je. Gelukkig is het nog ver weg...

groetjes martijn

Ok, Cindy en ik hebben het in de agenda staan. Als er die dag mensen zijn met vragen over epoxy putties zoals green stuff: laat maar weten. Ik heb waarschijnlijk sculptuurspul mee.

Is er nog een programma voor de dag?

Groeten, Ming-Hua

Er is nog niet echt een programma voor die dag,
maar als de John zich hiermee wilt bezighouden,
dan mag hij er gerust eentje samenstellen...

Dus begin al maar wat vragen voor te bereiden tegen de vrijdag John 🙂
Ik wil al gerust airbrush doen,
of filteren/weatheren met Humbrol.

Je ziet maar.

C ya.

Kleine (???) Update:

Er zullen verspreid over de dag verschillende Demo's worden gegeven door verschillende mensen...

Marijn van Gils....figuurschilderen en sculpten.
Rudi Meir....grondwerk.
Flip Hendrickx....PE.
Hugo Luyten....pigmenten en weathering.
Pascal Tognon....airbrushen.

Meer is waarschijnlijk nog in aantocht!!

Tot 11 November,

John. 😀

Hallo,

'T lijkt mij leuk ook te komen.
Graag zou ik willen weten, of er op loopafstand parkeergelegenheid is ??
(zwaar off-topic ? sorry daarvoor !)

Grtz, Hans

Hans,

gewoon voor de deur parkeren. Verspaget zit in een straat, buiten het centrum, met vooral woonhuizen en een paar winkels. Normaal gezien kun je wel ergens dicht bij de voordeur parkeren.

grt

Robert

Nog even voor de duidelijkheid....
Het is de bedoeling dat eenieder die wil, zijn model in aanbouw meeneemt, zodat gerichte tips en technieken uitgelegd en uitgeprobeert kunnen worden.

Het is immers beter om iets zelf te doen, dan alleen uitgelegd krijgen hoe je iets moet doen!!

Tot zaterdag, John (en het hele KMK team...) 8)

Een tijdje geleden had iemand een vraag over optivisors. Als die persoon deze zaterdag er ook bij is: iets verderop is een winkeltje met de naam "steenarend". Die heeft als het goed is optivisors liggen.

Groeten en tot zaterdag, Ming-Hua

zal je net zien

De eerste keer dat ik zo'n demodag bij zou kunnen wonen, en dan moet ik naar twee verjaardagen. De eerste is van mn vriendin (die woont overigens wel in de buurt van Eindhoven) en de tweede is van een oom waarmee het niet zo goed gaat qua gezondheid.

Wanneer is het volgende event waar twenotters aanwezig zullen zijn? Ik MOET 'echt nog en keer naar zoiets toe...

Groetjes,

Benjamin

Hoi Benjamin,

Tja sommige dingen in het leven zijn nou eenmaal belangrijker dan modelbouw!!
De eerstvolgende modelbouw-meeting zal in het Belgische Lier zijn....De overbekende, en zéér sterk bezette Lier Convention.
Een echte aanrader!!

Groet, John. 8)

He jongens,
ik vroeg me af wie er morgen allemaal komen. Ik ben er in ieder geval, maar dat heb ik al een paar keer gezegd 😀
Hoe zitten we trouwens met de ruimte? Ik neem aan dat we rechtsachter in de winkel de 'oplsagruimte' zitten. Als er genoeg ruimte is neem ik misschien mijn BIA dio mee. Kunnen de mensen het eens van dichtbij zien en nog wat commentaar en tips leveren.

Grtz Niels

Net terug van de bijeenkomst. Gezellige middag en altijd leuk om Marijn aan het werk te zien met zijn figuurtjes. Veel van opgestoken. Verder nog over mijn eigen figuurtjes gehad en nog wat dio tips gehad en uiteraard nog wat bij gepraat met een aantal mensen.

Grtz Niels

Net terug van een dagje Demo's in de Lichtstad.
Vermoeiend maar wel een hele leuke dag gehad. We zijn ongelooflijk warm ontvangen door Leo, zijn moeder en de rest, duidelijk mensen die niet zozeer uit commerce de winkel hebben, maar echt met een hart voor de modelbouw in al zijn facetten. Prachtig!!

Een hele leuke babbel gehad met een aantal mensen, bekenden en onbekenden. Er waren zelfs mensen van de modelbouwclub uit Siegen (D) op afgekomen. En zoals altijd is de dag weer omgevlogen.

Groeten,
Hugo

Terug
Bovenaan