Hmmm, ik denk dat een reactie mijnerzijds nodig is:
Ik ben het met Martin wel een beetje eens dat je op internet kunt zoeken, en ook je antwoord kunt vinden...
Maar de manier waarop dit nu gebracht wordt??
Komt er nogal wat bot uit, zo lees ik het ook, het ligt niet aan jou Bas.
Inderdaad is je vraag erg basic, maar goed, het is een vraag en er zijn hier velen die je een antwoord kunnen geven.
Soms is dat gewoon even makkelijk, en laten we eerlijk zijn: we zijn allemaal begonnen met dit soort vragen, en bovendien is de twenotsite ook een onderdeel van dat zo vaak naar verwezen internet...
Dus als je roept: zoek eens op internet is dat dan niet precies wat de vraagsteller aan het doen is op dat moment???
Dus heren "ervaren"modelbouwers: roep nu niet te snel dat men maar zelf moet zoeken, ieder bouwt op zijn of haar nivo en heeft daar ook vragen bij die bij dat nivo passen....
Want anders weet ik ook nog wel een antwoord op deze vraag:
Welke diameter hadden de binnenste moeren van de bevestiging van de torenkrans van de Shermans M4's die tussen 11 maart 44 en 28 januari 45 zijn gebouwd bij de Detroit locomotive works door de C-ploeg onder leiding van Mr Donnohun????
Oh ja, welk ralnummer had de menie waarme de studbolts werden geprimed door die zelfde ploeg. maar dan na januari '45?? 8)
Hey, zoek maar eens op het internet!
Snappie Martin??
😉