Kl. Pz.Bef.Wagen DE EINDFOTO'S.

Op naar de volgende.

SDC19216.jpg

SDC19218.jpg

SDC19222.jpg

SDC19225.jpg

SDC19229.jpg

SDC19233.jpg

SDC19235.jpg

SDC19237.jpg

SDC19238.jpg

SDC19247.jpg

SDC19248.jpg

Groeten G.

Wat moeten we nog zeggen, Guy ?
Ieder voertuig wat ik van jou gezien heb zover is te gek, vooral qua kleurstelling en details.

Zelf vind ik het jammer dat je er niet een omgeving omheen ziet, geeft toch iets extra's.
Maar dat is persoonlijk, op het werk zelf is niets op aan te merken, perfect !

Topwerk Guy!
Uiterst gebalanseerd en zeer realistisch kleurgebruik.
Zoveel mensen zijn er niet die zich vooral op early war materieel richten, maar dat maakt jou uniek en tevens in de daarbij horende kwaliteit!
Schitterend! 😀

Groetjes

Hoi Wim, weet je, eigenlijk ben ik een begenadigd dioramabouwer en figuurschilder, maar omdat ik daar al zo gruwelijk veel tijd in gestoken heb, kwam het eigenlijke voertuigbouwen op het achterplan terecht.
Vandaar de strakke displays de laatste tijd. Ik wil nog een aantal zaken lekker sec bouwen om me daarna weer eens vol op een diorama te smijten.

Boris, eigenlijk was ik ook helemaal niet zo into prewar voertuigen, maar toen ik aan m'n eerste begon en filmpjes ging kijken op Youtube, referenties ging opsnorren, groeide de interesse.
Ach, straks gooi ik me op een Panther A Late en dan verzuip ik daar weer in de inspiratie...het is een harde hobby ![/quote]

Frank, het was een tussendoortje maar ik heb hier ongelooflijk van genoten ! En relaxed...ook best eens lekker !

Hallo Guy,

Toen ik jouw foto's zag kreeg ik hetzelfde gevoel als dat ik kijk naar een foto uit WO2. Hiermee bedoel ik te zeggen dat ik het gewoon super vind. De (subtiele) beschilderingen en zo, gewoon een genot om naar te kijken!

Met vriendelijke groet,
Raymond.

Terug
Bovenaan